1.sınıfı okuduktan sonra daha iyi bir üniversitede aynı bölümü kazansam ne oluyor?

Sadece merak ettiğim için soruyorum. Misal ben fazla iyi olmayan bi üniversitede ilk yılımı tamamladıktan sonra diğer yks sınavına hazırlanıyorum. Baya iyi bi puan geldi. Bu okuduğum bölümün iyi bir üniversitesini kazandım diyelim. 1 sene daha 1. sınıfı tekrar mı okuyacağım yoksa, işte yönetimle konuşup o 1. sınıfın sınavlarına girip direkt olarak 2. sınıftan başlayabilir miyim? Çok uçuk oldu ama merak ettim aklıma geldi anlık.

1.sınıfı okuduktan sonra daha iyi bir üniversitede aynı bölümü kazansam ne oluyor?
Cevapla