DGS ile tamamlayınca önlisans diploması kullanabiliyor musunuz?

Yani ben patoloji okudum DGS ile biyolojiye tamamladım patoloji diplomamı kullanabilir miyim

DGS ile tamamlayınca önlisans diploması kullanabiliyor musunuz?
Cevapla