Hava sıcak diye ders çalışmasam çok mu abartmış olurum?

Sınava 1 ay kaldı ve ben daha ders çalışmaya başlamadım bile, yok mu şöyle ritüel mitüel.

Hava sıcak diye ders çalışmasam çok mu abartmış olurum?
Cevapla