Günümüzde yüksek lisans yapmak hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce yüksek lisans yapmak gerekiyor mu?
Önemli - Gerekli
Önemsiz - Gereksiz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Günümüzde yüksek lisans yapmak hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce yüksek lisans yapmak gerekiyor mu?
Hangi bölümü bitirdin, hangi bölümde yapmak istiyorsun vb şeyler de önemli genel bir cevap işine yaramaz, bazı bölümler için önemli bazı bölümler için önemsiz yani illa ki yapman gerekir diye bir şey yok, örn. işletme bitirip işletme yl. yapmanın bir anlamı yok.
Eğitim fakültesinde peki?
Öğretmen olabilmek için yüksek lisans yapmanız mı gerekiyor, gerekmiyorsa neden uğraşacaksınız ki illa ki yapacaksanız size yeni iş olanakları sağlayabilecek bölümlerde yapın.
İşte ben de bilemedim ama bu sene yapmayacağım gibi duruyor. İleride ne olur, onu da bilemiyorum. Kendimi geliştirmek açısından fena olmaz eğer yaparsam fakat şu an gözüm yemiyor pek.
Tezli yüksek lisans yapılmalı. Oradan doktoraya geçiş kolay olur. Ayrıca lisans son sınıftayken başvuru yaparsan lisans okuduğun üniversiteye, şansın daha çok.
Önce mezuniyet bilgilerinin girilmesi gerekiyor yöksise ve e-devlete ama zaten mezun olur olmaz yüksek lisans yapılacak diye bir şey de yok
Mezun olunca bir haftada düşer o. Demek istediğim lisansı bitirdigin üniversitede yaparsan mülakat daha kolay geçiyor
İki hafta önce harf notları dahil tüm notlar belli oldu yine de yazmadılar muhtemelen araya 9 günlük kurban bayramının girmesinin de etkisi var tabii bütünlemeler için de bekliyor olabilirler ancak ben bütünlemelere girmeyeceğim anlamadım neden yazmıyorlar
Cevap
4Cevap
Şuanda neredeyse herkes üniversite mezunu ve yinede iş bulma konusunda zorlanıyorlar o yüzden yüksek lisans yaparsan belki iş bulmanı kolaylaştırabilir
Meselaa ama oyuncular önemli bu durumda oyunumuz oynu yanlış kişiye oynadı 🤔
akademik kariyer düşünmüyorsan ve aynı ana bilim dalında yapacaksan hiç gerek yok
Alanına Ilgın varsa ve gözün yükseklerdeyse gerekli bence. İstemiyorsa bence zaman kaybı, kendine zaman ayirsa daha iyi
Sende yl basvurulari icjn kararsizsin degil mi?
Hazır değilim gibi geliyor ne yalan söyleyeyim zaten önce mezuniyet bilgilerimi girmeleri lazım
Bilgilerin hazir olsa, sorun ne baska anlamadim
Daha yazılmamış bilgilerim
Ki ben kendimi hazır hissetmiyorum yl için
E-devlete ve yöksise yazmalarını kastettim bu arada
Ne gibi hazir hissetmiyorsun. Hissetmedigin seyi soruyorum
Zor ve yapamam yüksek lisansı diyordum hele tez yazmak... kolay değil
YL akademik kariyer icin istiyorsan tez ugrastirir ama zor denemez, ugrastirir.
Mesleki kariyer hedefinse Tezsiz YL basvurabilirsin
Yine de acelesi yok diye düşünüyorum ben daha yani lisans eğitimimi bitirdim zaten
Beklentilerine gore degisir, acelesi yoksa gereksiz bir soru sormussun demek
Düşüncelerinizi merak ettim o yüzden sordum hatta bir tane daha soruyorum
Akademik kariyer hedefleyen beklentisi o yönde olan birisi ne yapmalı
Mesleki kariyer beklentisi olan ne yapmalı sizce?
Sabah sabah sinav misin cidden sen?
Yukarida yazfgimi okudunya az once;
"YL akademik kariyer icin istiyorsan tez ugrastirir ama zor denemez, ugrastirir.
Mesleki kariyer hedefinse Tezsiz YL basvurabilirsin"
?
Neden anlamsiz tekrar ayni sorulari soruyorsun sen.
Lisans artık sıradanlaştı. YL lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?