• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

Kazandığı parayı hak etmeyen meslekler neler?

serimiyy
serimiyy Takip Et
Master Yaş: 28
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
24
Yapay Zekaya Sor
Kazandığı parayı hak etmeyen meslek mensupları kimlerdir?
Kazandığı parayı hak etmeyen meslekler neler?
Kazandığı parayı hak etmeyen meslekler neler?
Cevapla
Meslek Soruları Para Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yorumlarda mühendis yazan çıkmamış, çıkamaz da, kazanması okuması iş hayatı zor. Kendi gördüklerimden bahsedeyim, yan komşumlar futbolcu, evde partiler karılar eksik olmuyor. Sonra benle tek gece yaşayıp terk eden kız Pdr mezunu, kendisi çabucak işe başladı işi çocuklarla ilgilenmek şirinlik yapmak. Sonra benim kız kuzenim diyetisyen kendine şehir merkezinde büro açmış, gelen gidene diyet yazıyor işi online da taşımış meslekler rahat görünüyor. Ben ise hazırlıkla 5 sene olan Makine mühendisliğini 7 senede uzatarak bitirdim.8 aydır işsizim. Staj yaparken fabrika ortamını gördüm, tehlikeli gürültülü stresli ortamlar. İşe giren arkadaşlarımın hallerini de biliyorum, içler acısı daha gelişip level atlıyacaklar.

    2
    1 Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      mühendislik en çok parayı hak eden meslek ülkeye katma değer üretiyon çünkü

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Advertiser
    Advertiser Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 64%
    +1 yıl

    Sosyal medya fenomenleri, milletvekilleri, hakimler, savcılar, avukatlar, oto tamircilerinin %80 i, medya ve haber kuruluşları (özellikle taraflı olanlar), Vergi dairesi, SSK, Danıştay, Tüik, ve bir çok devlet dairesi çalışanları, Survivor yarışmacıları, Valiler, Kaymakamlar ve birçok Belediye başkanları, Zabıta ve Bekçiler. Şimdilik aklıma gelen bunlar ama daha uzar gider.

    0
    0 Yorumla
  • rekreasyonistt
    rekreasyonistt Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Magazinci
    İnsanların hayatının ırzına geçip kan emicilik yapıyorlar.

    Haberci
    Özellikle yalan haber satanlardan (yani çoğundan) bahsediyorum.

    Emlakçı
    Adil fiyat verenini görmedim.

    Büyük şirketler
    Haksız kazanç etmeden bunca yıl büyük bir şirket olmaları mümkün değil. İlla usulsüz veya ahlaksız bir şeyler yapıyorlardır.

    1
    1 Yorumla
    • rekreasyonistt
      rekreasyonistt
      +1 yıl

      Siyaset ve politikaya girmiyorum bile.

      Yorumla
  • Trilogy588
    Trilogy588 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl

    Bu bir meslekse çalışıyorsa hak ediyordur herkes aynı işi yapacak diye birsey yok. bir influcuer bir YouTuber olmakta kolay değil. asgari ücretle bimde markette mi çalışsın herkes 12 saat. Ne tatile gidebilir ne de istediğini alabilirsin. yani insanlar istediği için bunları yapmıyor mecbur kalıyorlar

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

46

Cevap

88

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.

    Sosyal medya fenomenleri ve dinle ilgilenenler

    2
    0 Yorumla
  • _Daphnee_
    _Daphnee_ Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl

    Milletvekilleri ve şu sosyal medya arsızları

    1
    1 Yorumla
    • serimiyy
      serimiyy
      +1 yıl

      Katılıyorum

      Yorumla
  • volkankimki
    volkankimki Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 39%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 374 cevap paylaştı.

    Sosyal medya fenomenleri, futbolcular, milletvekilleri..

    1
    11 Yorumla
    • serimiyy
      serimiyy
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      ayneennn..

      Yorumla
    • serimiyy
      serimiyy
      +1 yıl

      Hıhııııımmmmmmmm

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      doğru demişimm

      Yorumla
    • serimiyy
      serimiyy
      +1 yıl

      Bende dogru demişimmii :)))

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      bakim

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      evet sen de doğru demişsin

      Yorumla
    • serimiyy
      serimiyy
      +1 yıl

      Soruda sorudaaa :))

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      peki bisi sorcam, nası bu kadar doğru olabildin

      Yorumla
    • serimiyy
      serimiyy
      +1 yıl

      Olabilirim öyleeeğ :))

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      inanılmaz bir insansın 😐 senden feyz alıyorumm

      Yorumla
  • Onuradr
    Onuradr Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 42%
    +1 yıl
    • Memurlar
    • Sağlıkçılar
    • Milletvekili
    • Bakan
    • Cumhurbaşkanı
    • Emekli devlet personelleri
    • Futbolcular
    • Ya da sporcular
    • YouTube, instagram, tiktok vs gibi sosyal medya kullanıcıları
    • Falcılar
    • Şarkıcılar
    • Avukatlar
    0
    2 Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      sağlıkcılar neyi hak etmiyomus? corona zamanı etliniz patlayan kadar alkıs tutuyodunuz mk

      Yorumla
    • Onuradr
      Onuradr
      +1 yıl

      Sadece bu sene yaptıklarını listeleyelim mi? Çok değil 1.5 ay önce tiktokçular için video çeken hastane çalışanları bile sabıkayı kirletmeye yeter..

      Yorumla
  • Bitirim10
    Bitirim10 Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Siyasiler ( vasifsizca koltuk işgali) fenomen Youtuberlar ( saklabanlik) torpille bir yere gelenler ( mesleki yetersizlik) deynekciler ( zorbalık) emlakçılar ( alım gücünü gereksiz artıran aç k. p. kler) mutahitler ( paralı öküzler) bence bunlar yeterli

    1
    1 Yorumla
    • XxSertaçılıcalıxx
      XxSertaçılıcalıxx
      +1 yıl

      Vay beee vayy

      Yorumla
  • SonMohikan71
    SonMohikan71 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Psikolog

    Psikiyatri

    Diyetisyen

    Milletvekilleri

    Sporcular

    Şarkıcılar

    Oyuncular

    bunlar meslek değildir şarkıcı futbolcu oyuncular falcılar tiktokcular youtuberlar influcerlar ve böyle daha niceleri var

    2
    0 Yorumla
  • Furious-A
    Furious-A Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Türkiyede sandalyede oturana ve sürekli tatil yapan meslek gruplarına çok para veriliyor fabrikada 6/12+2.5 çalışan nitelikli adama asgari ücret.. bu durumun tam tersi olması gerekirken maalesef durumum böyle işte

    0
    0 Yorumla
  • myRedline
    myRedline Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    siyasetçiler, torpilliler, 5 li çete bir de footballcular. birsürü sporcuuz çeştli branşlarda dünya başarısı kazanıyor maddi sıkıntı çekiyorlar. Topçularımız bir başarıları olmadan milyonları götürüyor

    0
    0 Yorumla
  • Cubbeliprof
    Cubbeliprof Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 86%
    +1 yıl

    Escortlar seans basi 500tl aliyor bazilari. Sanki altin madeni kaziyoruz 🤣🤣

    3
    8 Yorumla
    • notmybusiness
      notmybusiness
      +1 yıl

      O zaman gitmeyin

      Yorumla
    • Cubbeliprof
      Cubbeliprof
      +1 yıl

      Pop cu diyene dinleme diyon mu. ya da siyasetci diyene oy verme. Hatta futbolcu diyene izleme diyormusun. 🤣

      Yorumla
    • XxSertaçılıcalıxx
      XxSertaçılıcalıxx
      +1 yıl

      @notmybusiness ohaa 👇👇

      Yorumla
    • serimiyy
      serimiyy
      +1 yıl

      Ahhaahahah

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      @notmybusiness
      knk sen eskort sendikasına üye misin niye alınıyon sddsaads

      Yorumla
    • notmybusiness
      notmybusiness
      +1 yıl

      Topçu popçu diyenler izlediklerini veya dinlediklerini belirtmemişler sen gittiğini para verdiğini belirtmişsin

      Yorumla
    • notmybusiness
      notmybusiness
      +1 yıl

      @entıni hee üyeyim gel seni de soyayım Allah'ın kerizleri sizii

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      @notmybusiness
      dassad ben öyle işlerle ugrasmiyom canısı

      Yorumla
  • _Snowflake_
    _Snowflake_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 94%
    +1 yıl

    Milletvekilleri... vatanını sevenler bu mesleği yapmalı, mesleğin getirilerini parasını sevenler değil. O parayı hak ettiklerini düşünmüyorum

    3
    0 Yorumla
  • morgökyüzündeyim
    morgökyüzündeyim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    1. Oyuncular (dünyanın en gereksiz mesleğini yapıyorlar)
    2. Şarkıcılar
    3. Mankenler/modeller
    4. Sosyal medya fenomenleri
    5. İmamlar
    6. Öğretmenler

    2
    94 Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      gereksizse film dizi izleyip destek olma knk dsaddsa

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      5 yıldır film/dizi izlemiyorum. Hatta 5 yıldır evimizde televizyon yok. Nereden çıkardın izlediğimi? İzlediğim sonucuna nereden vardın da bunu söylüyorsun? Sen izleyip destek olduğun için zoruna gitmiş yorumum.

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      bundan sonra izliceksin ama adsdsa

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Gereksiz olduğunu düşünen biri izlemez. Buna aklın yetmiyor 😂

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Neden izleyecekmişim? Mantıklı konuş🤦🏻‍♀️

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      illa ki izliceksin de niye bu kadar agresifsin kız regl misin nesin asdsda

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Konuşmak için konuşuyorsun.

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      illa ki izlicen canın sıkılcak bi sekilde izlicen de niye sertsin bu kadar lan

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Neden izleyeceğimi söyler misin? Agresif değilim. Sadece aptallığa ve lakaytlığa tahammülsüzüm. Regl de değilim. Regl döneminde sinirli olunur diye bir şey yok ayrıca.

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      izliceksin iste mk bi sekilde denk gelcek asdsadsad

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Hayır, 5 yıldır bir kez olsun sıkıntıdan izlemedim. Canım sıkıldığında gereksiz şeylerle ve bana sıkıcı gelen şeylerle ilgilenmek yerine beni mutlu eden şeylerle ilgileniyorum.

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Denk geldiğinde kalkıp gidiyorum. Zekama hakaret edilmiş gibi hissettiğimden dolayı.

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      iyi tamam mk sen kazandın

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      sinema gereksiz midir sana göre

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Bu kadar uzun bir süre 1 kez bile canım sıkılınca izlememişken neden şimdi canım sıkılınca izleyeyim? Alışınca hiç aranmıyor.

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      İlla ki izleyeceksin diyerek kendini tatmin ediyorsun sadece.

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      neden sevmiyosun peki

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Evet, gereksizdir tabii ki.

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      para yüzünden mi

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Kameralar kapanınca kapanan bir dünya için ekran karşısına geçip gerçekmiş gibi kendini kaptırıp oraya odaklanmak, beynin çalışmasını durdurmak zaman israfı ve saçma.

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Film ve dizilerin kamera arkalarını izleyince daha da saçma geliyordu uydurma olduğu için.

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      o zaman oyun da öyle her türlü escapism ürünü şey öyledir. sanat sinema vb

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Aynı zamanda beynin çalışmasını engelliyor ve kişiyi gerçek dünyadan uzaklaştırıyor.

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Oyun aslında pek de öyle sayılmaz çünkü beyninin çalışmasını sağlayabiliyor.

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      asddsa knk işine gelen iyi oldu işine gelmeyne tü kaka asddsa ee filmlerde de beynini çalıştırman gerekiyor bazı filmleri anlamak için kafanı kullanman lazım

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Film/dizi izleyeceğim vakti faydalı işlerle değerlendiririm. Film/dizi izlemek demek zamanı çöpe atmak demek.

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Oyunun işime gelmiyor çünkü oynamıyorum. Hiç merak edip de oynamadım. Aklı olan herkes her filmi anlar. Oyun da film gibi gereksiz aslında

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      @morgokyuzundeyim
      tamam da aynı şeyi oyun ve sanatta saglıyor sanatın ne faydası var? edebiyat harici bi boka yarıyor mu?

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      sen işkoliksin sanırım

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Hayır, öyle biri değilim. Faydalı işlerden kastım faydalı hobiler.

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Diğer sanat dallarının faydası olmasa bile film kadar gereksiz değiller.

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      edebiyat harici pek bisey katmıyor filmden farksız

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Şiir, resim, müzik duyguları belli etmek için kullanıldığı için gereksiz değil bence.

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      müzikte öyle olmasada olur bazıları saatlerce müzik dinliyo

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      filmlerde de duyguyu belli ediyor ne alaka kanks yönetmenin ruh halini filme yansıtıyor kitap gibi

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      her yönetmenin bir tarzı var mesela

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      kanks sanatın bi amacı da stresi azaltmak ugras bulmak insanlar da o zamanlar sanatla falan ugrasıyodu zamanını oyle geciriyodu simdi daha genis bir yelpaze var

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Evet, olur ama keyif veriyor. Filmin vermediği keyfi veriyor.

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Ama film beyninin çalışmasını engeller kitap beynini çalıştırır çünkü kafanda tasarlar ve hayal edersin okuduklarını

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      @morgokyuzundeyim
      sana veriyo baskasına vermiyodur asdassad ama ilk defa film sevmeyen insan gördüm

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Her film stres azaltmıyor. Stres azaltan sanat dalları şiir, resim, müzik.

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      filmde beynini calıstıyor oyun da knk alakası yok dediginin

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Herkes müzik dinlemekten keyif alır. Bu insan doğasında var.

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      ben sevmiyom mesela cok nadir dinliyom

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Film beyni çalıştırmaz bunu herkes bilir çünkü ekrana öylece bakar ve hazır olanı öyle boş boş izlersin. Beyninin çalışması dur çünkü bir şey yapmaz. Beynine kareler atıp dolduruyorlar 1 saniye 100 kareden oluşuyor.

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      azaltıyo knk azaltmasa kimse izlemek istemez. bir seyi yapıyorsan ve mutlu oluyorsan stresini azaltıyodur

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Ben de ilk defa müzik sevmeyen gördüm. Hiç sevmesen hiç dinlemezdin.

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      alakası yok calıstırır bazı filmler kafa karıstırıcı oluyo izlemeden konusma knk beyin yakıcı bissürü film var ne oldunu anlamıyosun bile

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Hem stres azaltan, hem beyni çalıştıran şeylere yönelinmeli.

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      müziğin neyi beyni çalıştırıyo? uyuşturuyo asıl beyni bozuk plak gibi tekrar ediyosun şarkıyı

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Hiçbir film beynini çalıştırmaz. Kafa karıştırıcı filmin sonunu merakla beklersin beynin çalışmaz. Çalışsa bile kitap okuduğunda ve müzik dinlediğinde çalıştığı kadar çalışmaz. İzlemesem konuşmam.

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Hayal kurduruyor. Hayal kurunca beynin çalışır. Hoşa gittiği için tekrar ediliyor beyin bozukluğundan değil.

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      kitap neyse ama müzik bi boka yaramıyo beynini uyuşturuyo film tü kaka ise müzikte tü kaka olmalı çünkü şarkı beynine takılıp kalıyo istemsizce tekrar ediyosun

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      O dediğin kafa karıştırıcı filmler stres artırır.

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      film izleyince de hayal kurulmuyor mu ne alaka asdsda bilim kurgu izleyince de oradaki figürler aklına yerşeliyor hayal gücünü geliştiriyp işte mk çocuklar niye çizgi film izliyo o zaman?

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Müzik hayal kurmamızı, keyif almamızı, eğlenmemizi sağlıyor.

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      aynı şeyi filmde yapar ama müziğin kötü bir yanı var uyuşturucu etkisi yapıyo ve bazı müzikler insanın psikolojisini de bozuyo arabesk vb

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Film izleyince hayal kuramazsın çünkü filmi izlersin. İzleyince hayal kurulmaz. Aklına yerleşmesi hayal kurduğun anlamına gelmez. Filmde gördüğün aklına yerleşir ve aklına bir faydası olmaz. Sadece düşünürsün ama kitapta okuduğun şeyi sen kendi kafanda hayal edersin bu yüzden beynin gelişir. Çocuklara çizgi film izlemeleri tavsiye edilmez çünkü beynin çalışmasını ve gelişmesini engeller bu yüzden kitap okumaları tavsiye edilir.

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      yav he he edilmezmiş onedio.com/haber/muzigin-zararlari-uzerine-347839
      al müziğin de zararı var müzikte film gibi zararlı işte zorlama

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Film müzik kadar keyif aldırmaz, eğlendirmez. Hele ki hiç hayal kurdurmaz. Müzik asla film kadar psikoloji bozamaz çünkü filmde psikoloji bozan şeyler beynine işleniyor ve onları görüyor, izliyorsun. Gördüğün için psikolojin bozulur.

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Elbet vardır ama asla filmden zararlı olamaz

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      mk yalan mı sölicem sana oyun ve filmler de hayal gücünü etkiliyo az da olsa etkiliyo işte mk

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Sanırım bu konu hakkında bir aşağılık kompleksin var bu yüzden bu kadar kafaya takıp uzattın

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Hayır, etkilemiyor filmler. Bunu herkes bilir. Oyun evet etkiliyor olabilir.

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Yalan söylüyorsun demiyorum yanlış biliyor ve düşünüyorsun diyorum

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      @morgokyuzundeyim
      ikisi de aynı mk ne zorluysoun? ikisine de beyin uyuşturucu sinyaller şifreler koyuluyo isterlerse müziklede seni mallaştırırlar ki yapıyolar zaten depresyon niye arttı sanıyosun? dinlediğin müziklerin ruh haline etkisi büyük acıklı şarkı dinle bir de dinleme bak bakalım ruh halin aynı mı kalıyo? müzik insanı trans hale getiriyo kendinden geçiriyo müzikte uyuşturucudur filmlerde

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      müzile film aynı knk sen dinliyosun diye farksız olmuyo ikisi de kitle kontrol silahı

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      parlakjurnal.com/.../

      ikisinin de zararı ve yararı ve yararı olmasa niye yapsın insanlar mk

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      lan biz sabah sabah ne tartışıyoz mk sdadsa neyse güle güle

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Yazıyı okudum. Yazı hakkındaki yorumum şöyle; beynimizdeki yer tutan şarkıların süresi 4 dk filmlerin süresi ise 1-2 saat saat. Bu durumda hafızamız daha çok filmle dolduğundan dolayı film çok daha zararlı. Kötü niyetli kişiler bizi kendilerine müzikle değil, filmle daha kolay itaat ettirirler çünkü filmle beyine sübliminal mesaj daha kolay ve daha detaylı verilir.

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      sen kaç tane filmin her karesini hatırlayan insan sayabilirsin? ama bir müziği bir iki kez dinleyince bağımlılı yapıyor insanda

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      İkisi aynı değil. Müzik de zararlı olabilir ama film daha zararlı. Depresyon müzik yüzünden artmadı. Günlük hayatta yaşanan sorunlar ve sıkıntılar yüzünden arttı. Neden olumsuz düşünüyorsun? “Neşeli şarkı dinle de bak bakalım ruh hâlin aynı mı kalıyor?” diyemiyorsun. Acıklı şarkı dinleyen hoşuna gitmese dinlemez. Evet, müzik de uyuşturur ama hepsi değil. Acıklı müzikler her türlü film gibi uyuşturur.

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      aynııııııııııııııııııııııııııııııııııııı

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Her karesini hatırlanamaz çünkü milyonlarca kare var ve müzikten daha uzun sürüyor. Müzik daha çok keyif verdiği için bağımlı yapıyor ama film öyle değil. Bir filmi birkaç kez izleyince sıkılırsın ama bir şarkıyı 50 kere dinleyebilirsin

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Neyse en azından filmin de zarar verdiğini kabul ettin

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      müzik yüzünden artmadı demek isityom ki ruh halini kötü etkiliyo müzik bi müslüm dinle bak bakayım psikologun bozuluyor mu bozulmuyo mu? sen aşk acısı aldatılma yaşarken barış manço mu dinlersin kanka yoksa arabesk damar mı?

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Benim bozulmuyor müslüm dinleyince ama bozulan çok var. Acı çekmekten zevk aldıkları için dinliyorlar. Acı çektiğimde eğlenceli şarkılar dinleyerek ruh halimi düzeltmeye çalışırım. Herkes bir değil. Müziğin de zararı var ama film kadar zararlı değil.

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      @morgokyuzundeyim
      tabii ki de veriyo mk Kvp Çukur izleyip mal mal işler yapanlar da var. Ben diyom ki bunların hepsi kitle kontrol aracı halkları istedikleri gibi uyutabiliyolar bunların bir farkı yok. Sen hiç fado fide futebol diye bişey duymadın mı? Portekizli diktatör Salazar halkını bu üç şeyle uyutuyordu fado müzik fide eğlence futebol de futbol www.haberler.com/.../

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      ikisi de aynı etkiyi veriyo knk niye diretiyosun sen karedinizli misin la ne inat var sende asdasd

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Sonunda kabul ettin zarar verdiğini. Evet, dediklerin doğru. Ben filmin daha zararlı olduğunu söylüyorum müzikten.

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Yok Karadenizli değilim hiç de sevmem Karadenizlileri.

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      @morgokyuzundeyim
      bunu ücüncü kişiler karar versin

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      tamam kanks tanıştımıa sevindim keçi inatlı pembelim dsasd

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Neye?

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      kimin haklı olduna hadi görüşürüz iyi günler dasads

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Ben haklıyım diye bir şey demedim ki. Bak müziğin de zararlı olduğunu söylediğini kabul ettim. Bence inatçı değilim bu durumda.

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      tamnam

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      İnatçı değil miyim yani

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      iyisin aferin saygını bozmuyosun

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Sen filmin de zarar verdiğini ettin ben de müziğin de zarar verdiğini kabul ettim. Bu durumda uzlaştık. Bir sorun yok. İkimizde inatçı değiliz bu duruma bakınca.

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Sağ ol 😄

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      ben dengesiz agrefsim biraz ksura bamka mk yazıyom da sizlere etmiyom lafın gelişi sinirden dolayı dasdsa

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Sorun yok 😊

      Yorumla
    • morgökyüzündeyim
      morgökyüzündeyim
      +1 yıl

      Özürlük bir durum yok. İyi günler. Uzlaştık sonuçta.

      Yorumla
  • gizliemekci
    gizliemekci Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Mesleklerin parasına göre ayrılmasını saçma buluyorum bu yüzden meslek özelinde cevap vermektense mesleğinin gerekliliklerini yerine getirmeyen hiç kimse kazandığı parayı hak etmiyordur. Vesselam.

    0
    0 Yorumla
  • eskici49
    eskici49 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42 , eic 80%
    +1 yıl

    Fenomen olanlar bir kuruşunu bile hak etmiyor başkalarını taklit ederek bir yerlerini göstererek kazanılan paranın neyini hak edebilirler ki

    1
    0 Yorumla
  • Sonuyku5433
    Sonuyku5433 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Garsonluk 13 14 saat ayakta koşturup gün sonunda 120 ila 150 tl alıyorlar kesinlikle hakettikleri miktar değil

    1
    4 Yorumla
    • 1Arananadam
      1Arananadam
      +1 yıl

      Parasını boş ver, 13-14 saat çalışıtırılmaz insan haklarına aykırı bi kere.

      Yorumla
    • Sonuyku5433
      Sonuyku5433
      +1 yıl

      İşte işe ihtiyacı olanlar mecbur bu işe giriyor bende öyle ayaklarım su topluyor koşturmaktan

      Yorumla
    • 1Arananadam
      1Arananadam
      +1 yıl

      Anladım. Allah yardımcın olsun

      Yorumla
    • Sonuyku5433
      Sonuyku5433
      +1 yıl

      Sağol

      Yorumla
  • hayırmışermi0
    hayırmışermi0 Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Öyle bir meslek yok. Sadece bazı bölümlerden mezun olup alakasız yerlerde çalışmak zorunda kalmak saçma geliyor mesela üniversite mezunu bekçi...

    1
    0 Yorumla
  • Bey_NeLmiLeL
    Bey_NeLmiLeL Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 384 cevap paylaştı.

    EMLAKCI !!!

    Hayatım boyunca kabullenemedığım ve gereksiz bulduğum en poktan meslek.

    2
    2 Yorumla
    • Cmn24
      Cmn24
      +1 yıl

      Bende öyle düşünüyordum ama emlakcılar sana evi gezdiriyor dolaştırıyor tanıtıyor sonra satışta gerekli işlemleri emlakçılar yapıyor sen sadece imza atıyorsun adamlar yine hak ediyor

      Yorumla
    • Bey_NeLmiLeL
      Bey_NeLmiLeL
      +1 yıl

      @Cmn24 Senin dediğini tapu takipçileri yapıyor.

      Bir başkasının malını alıp bir başkasına verek böyle bir kazanç sağlayıp hiç bir vergi ödemeyen meslek gurubu.

      Ben emlakcıların çiğerini bilirim... Bin TL daha fazla kiraya vermek için ölürler.. o sadece bir kere o parayı alır ama sen bir ömür o kirayı ödersin fazla.

      Bana dünyyada bu mesleği meşru gösterecek bir done yok. Gıcık oluyorum alayına.

      Her daim söylerim... Allah bir emlakcının insafına bırakmasın bir insanı.

      Yorumla
  • Fofenkman
    Fofenkman Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Meslek değil de kişi olarak değerlendirmek lazım bunu bence. Her mesleğin içinde var hak eden de etmeyen de

    0
    0 Yorumla
  • John__
    John__ Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Magazin muhabirleri. Hayatımda gördüğüm saçma ve gereksiz bir meslek. Sizene kardeşim insanların özel hayatından.

    0
    0 Yorumla
  • Mid-AtlanticRidge
    Mid-AtlanticRidge Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Youtuberlar falan. Tamam kazansın ama insanların 10 yıl çalışıp kazanacağı parayı 1 ayda kazanmasın. Çok saçma.

    0
    1 Yorumla
    • 1Arananadam
      1Arananadam
      +1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Hal etmemek degıl ama yaptığı işe göre ınanılmaz yüksek kazançlar elde edenler mesela futbolcular , bazı yayıncılar falan

    0
    0 Yorumla
  • Ildır35
    Ildır35 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 56 , eic 96%
    +1 yıl

    İlk başta milletvekilleri.

    Sonra esnafların %90 'ı.

    1
    0 Yorumla
  • Moledro
    Moledro Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl

    Baştakiler, bekçiler, galericiler, emlakçılar

    0
    0 Yorumla
  • 34Constantine
    34Constantine Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Her meslek kazandığı parayı hakeder. Sonuçta işveren hakettiğini düşünmese o işi yaptırmaz.

    0
    0 Yorumla
  • kralkobrax21
    kralkobrax21 Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 52%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Akepe döneminde milletvekili, makam, mevki ve iş sahibi olanların hepsi.

    0
    0 Yorumla
  • HeartofFire
    HeartofFire Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 392 cevap paylaştı.

    Her meslek grubunda var öyle asalaklar.. Keyifli günler..

    0
    0 Yorumla
  • nomorebets35
    nomorebets35 Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 64%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    herkes hakeder ama şu varki belediyeciler :) zaten calismamak icin yasiyorlar :)

    0
    0 Yorumla
  • ŞekerKral
    ŞekerKral Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Mesleği bilmem fakat işini layıkıyla yapmayan herkes benim için parayı hak etmeyen kişidir

    0
    0 Yorumla
  • _Bendis-_-
    _Bendis-_- Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Milletvekilleri, şarkıcılar, oyuncular, modeller, futbolcular...

    0
    0 Yorumla
  • Adembozkurt
    Adembozkurt Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 56%
    +1 yıl

    Bir çok gurup var ve bazı yerlerde hak edilmeyen paraya çalışılıyor

    0
    0 Yorumla
  • badarbungaa
    badarbungaa Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Devletten ihale alıp hiç iş yapmadan cukkalayan arkadaşlar

    0
    0 Yorumla
  • Balhaatunn
    Balhaatunn Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Güvenlikler akşamdan sabaha sabahtan akşama oturan güvenlikler

    0
    0 Yorumla
  • Atarlıı_Şekerpare
    Atarlıı_Şekerpare Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl

    Alın teri dökülen ve helalinden kazanan her meslek kabulumuz.

    0
    0 Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 867 cevap paylaştı.

    Bazı öğretmenler.

    Memurlar

    Siyasetçiler

    Milli Eğitim bakanı

    0
    0 Yorumla
  • Reisaga55
    Reisaga55 Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 90%
    +1 yıl

    Kürtaj doktoru birde cami hocaları hak etmiyor bence

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Tüm siyaset dalındaki insanlar. Özellikle milletvekilleri. Cumhurbaşkanı hariç.
    Ve kesinlikle müteahhitler

    1
    0 Yorumla
  • geçmişiolmayanadam
    geçmişiolmayanadam Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 820 cevap paylaştı.

    Siyasetçiler

    Emlakçılar

    Escortlar ve İmamlar

    2
    0 Yorumla
  • Kâl-Ell
    Kâl-Ell Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 971 cevap paylaştı.

    Ne halta yaradığını bilmedigimiz siyasetciler

    1
    1 Yorumla
    • Need4Read
      Need4Read
      +1 yıl

      Katılıyorum..

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl


    öğretmenlik. haftada max 30 saat çalışıp 10 K maaş alıyorlar.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    p*rno filmde oynayıp kadını iyi s2emeyen adamlar..

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    cifcilik. kat kat fazlasini hak ediyoruz. bk yiceksiniz yakinda.

    0
    0 Yorumla
  • 1Arananadam
    1Arananadam Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    Cumhurbaşkanı, Milletvekilleri, bekçiler, torpille işkura vs. yazılanlar ve daha niceleri

    1
    0 Yorumla
  • 1e9r0a7y
    1e9r0a7y Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    Sporcular müzisyenler bunlar parayı hiç haketmiyo 😕

    0
    0 Yorumla
  • Isbackafr0
    Isbackafr0 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Her işin kendince zorluğu var tabiki calismadan alinan para hak. edilmez sadece

    0
    0 Yorumla
  • trinitynin_saçjölesi
    trinitynin_saçjölesi Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 90%
    +1 yıl

    Medya maymunlari, politikacilar ve yaşam koçlari

    2
    0 Yorumla
  • Honnéte___
    Honnéte___ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42 , eic 93%
    +1 yıl

    Emlak komisyonculuğu.

    2
    0 Yorumla
  • Onrckmk
    Onrckmk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 96%
    +1 yıl

    Modeller bence hiç hak etmiyorlar o parayı.

    0
    4 Yorumla
    • serimiyy
      serimiyy
      +1 yıl

      Ay bencede

      Yorumla
    • Onrckmk
      Onrckmk
      +1 yıl

      Yani sokakta orada burada yüzlerce görüyorum güzel yakışıklı tip onların ne farkı var.

      Yorumla
    • Kirginimcokk0
      Kirginimcokk0
      +1 yıl

      Olur mu adam ona göre besleniyor herşeyden uzak duruyor diyete giriyor sürekli bence onlar da sıkıntı bir vücut bozulsa işimden olur

      Yorumla
    • Onrckmk
      Onrckmk
      +1 yıl

      Yolda 100 tane gösteririm öyle tipleri sana ciddiyim bence çok gereksiz bir meslek

      Yorumla
  • TokEvinAçKedisi_
    TokEvinAçKedisi_ Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Bazı hrmşireler ve bazı doktorlar.

    1
    0 Yorumla
  • SasukeGaara
    SasukeGaara Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 79%
    +1 yıl

    ülkemizdeki bazı şarkıcılar

    1
    0 Yorumla
  • TuƝiȿș
    TuƝiȿș Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 95%
    +1 yıl

    Sosyal medya embesilleri

    1
    0 Yorumla
  • Pleurer
    Pleurer Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 66%
    +1 yıl

    Her işin zorluğu var. Bu çok doğru bir soru değil

    1
    0 Yorumla
  • Kirginimcokk0
    Kirginimcokk0 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 673 cevap paylaştı.

    Sosyal medya fenomeni

    1
    0 Yorumla
  • entıni
    entıni Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    sanatçılar futbolcular ve siyasetçiler

    1
    0 Yorumla
  • Sorusormayageldimben
    Sorusormayageldimben Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Youtuber, tiktoker, fenomenler ve ünlüler

    1
    0 Yorumla
  • Muzlu-Puding
    Muzlu-Puding Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 89%
    +1 yıl

    Hiç konuşmayayım, olay olur çünkü...

    1
    0 Yorumla
  • saskinomayra
    saskinomayra Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 53%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 833 cevap paylaştı.

    YouTuberlar, influenserlar...

    0
    0 Yorumla
  • Fındıklııkurabiye
    Fındıklııkurabiye Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Şarkıcı ve psikologlar

    0
    0 Yorumla
  • Yüce_Türk
    Yüce_Türk Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 95%
    +1 yıl

    Cb, millet vekilleri bazıları hariç

    0
    0 Yorumla
  • Cmn24
    Cmn24 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 64%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 498 cevap paylaştı.

    Galericiler ve telefoncular

    0
    0 Yorumla
  • LasTRomaNces
    LasTRomaNces Takip Et
    Bilge Yaş: 21 , eic 88%
    +1 yıl

    Bir tuvalet 4 tl olmuş yahu 😃

    0
    0 Yorumla
  • burogz
    burogz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 40%
    +1 yıl

    O kadar çokki say say bitmez

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (74)
Devamını Gör(119)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Kazandığı parayı hak etmeyen meslekler neler?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Aldığı maaşı hak etmeyen meslekler nelerdir? 17 cevap verildi
Basit ama çok para kazandırıcak meslek yok mu ya? 13 cevap verildi
İş sıkıntısı olmayan meslekler nelerdir 11 cevap verildi
Yazın çalışıp iyi para kazandıran meslekler? 12 cevap verildi
Hangi meslekler işsiz kalmaz? 33 cevap verildi
Dıplomasız hangı meslekler yapılır? 11 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Koltuk altınızda veya elinizde, ayağınızda terleme problemi var mı?
  • Kalbi kırılan insan eskisi gibi gülebilir mi?
  • Köftenin yanına pilav mı yakışır patates mi, yoksa ikisi birden mi olmalı?
  • Size göre erkeğin ev işi yapması yardım etmek mi yoksa zaten görevi mi?
  • Çok güzel bir tesbih aldım gelecekte ki eşime sakklamyi düşünüyorum güzel bir fikir mi?
  • Sevgilisi olmayanların tek derdi sevgili bulmak mı?
  • Gerçekten mutlu olduğun anlara dönsen, kaç yıl önceye dönersin?
  • Daha önce hiç birinin peşinden koştun mu?
  • Büyükada’dan selam 🌚 En son ne yediniz?
  • Bile bile yanlış olan bir şeyin doğru olması için uğraştın mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨