İşte çalışmak için geçerli sebepler nedir? Ağır çalışma şartları olan stresli bir işe nasıl motivasyon kazanak gidilir?

Arkadaşlar ben Fabrika da işe başladım eğitim sürecinde bıraktım. Çok ağır geliyor çok stres oluyorum yapamayacakmışım gibi geliyor. 2 gün çalıştım para kazanmam lazım gezmek istiyorum eğlenmek istiyorum ama işe başlayınca da bırakmak istiyorum daha ilk günlerden isteksizlik geliyor ne yapmalıyım? Alışkın olmadığım için mi böyle oldu. Herşeye de stres olan biriyim. diger insanlara kolay gelen şeyler, bana aşırı zor geliyor özgüvenim mi yok acaba? Hayırlı bayramlar yardımcı olursanız çok sevinirim😊🌿 Nasıl bir yol kat etmeliyim isimde durabilmek için. Motivasyonumu nasıl kazanırım?

İşte çalışmak için geçerli sebepler nedir? Ağır çalışma şartları olan stresli bir işe nasıl motivasyon kazanak gidilir?
Cevapla