Okulu uzattığım halde onur öğrencisi olur muyum?

Merhaba önlisans öğrencisiyim yeni mezun oldum yönetmeliğe göre gano 3 ortalamayla onur öğrencisi oluyorum fakat okulumu 1 sene uzatarak bu ortalamaya ulaştım yönetmelikte de bununla ilgili bir şey yazmadığı için emin olamadım okulu uzattığım halde yine de onur öğrencisi olur muyum?

Okulu uzattığım halde onur öğrencisi olur muyum?
Cevapla