Okuyan kişilerin neden ataması daha zor oluyor?

Selam👋

Benim kocam elektrik elektronik mühendisi. Kendisi kpss'den 77 puan aldı ve atanamadı. şu an taksicilik yapıyor.

Meslek lisesinde elektrik bölümü okuyan kişiler ise 67 puana bile ataması oldu

(örnek kapı komsumun oğlu)

Birde başlangıç maaşı mühendis maaşının sadece 470tl altı. Düşünüyorum da bu ülkede okumak sanırım sadece eziyet!

Okuyan kişilerin neden ataması daha zor oluyor?
Cevapla