Akdeniz üniversitesinde okuyanlar sınıf geçmek için dönem ortalaması önemli mi?

3. sınıfa geçeceğim. 2. sınıfın iki döneminin de ortalaması 1.80'in altında ama ganom 2 yönetmelikte sınıf geçmek için gano 1.80 olmalı diyor. Danışman hocama soramıyorum çünkü utanıyorum. Yaz okuluna kayıt yaptıracağım için soruyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
...
Akdeniz üniversitesinde okuyanlar sınıf geçmek için dönem ortalaması önemli mi?
Cevapla