Güncellemeler
+1 yıl
...
3. sınıfa geçeceğim. 2. sınıfın iki döneminin de ortalaması 1.80'in altında ama ganom 2 yönetmelikte sınıf geçmek için gano 1.80 olmalı diyor. Danışman hocama soramıyorum çünkü utanıyorum. Yaz okuluna kayıt yaptıracağım için soruyorum.
Akdeniz mezunuyum iki dönemin ortalaması 1.80 olması gerekiyor ki geçebilesin. Diğer 2 ortalama dediğin gano ise mezuniyet durumunda dd ve dc derslerin için 2 50 ve üstü dc ve dd derslerini geçmek için lazım başka soru sormak istersen yeşillendir ozeldn
Akdeniz yönetmeliğinde gano esas diyor ama
Şimdi gönderebilirsin
Cevap
0Cevap
merhaba 18 yaşındayım bu sene sınava girdim akdeniz üniversitesine gelmek istiyorum aklımdaki soruları sorabilir miyim size
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?