Psikologum ama psikolojiye, terapiye olan inancımı kaybettim. 28'imden sonra meslek değiştirmek çok mu garip olur?

İnsanların hastalıklarını iyileştirebilirsiniz ama zihinlerini, fikirlerini değiştirmek o kadar kolay değil. Karnın ağrıyorsa birkaç test yapılır elbet fiziksel bi neden bulunur. Ama ilişkiye kapalı, gelen herkesi hayatından uzaklaştıran birinin çocukluğunda annesiyle mi babasıyla mı dedesiyle mi nenesiyle mi sorunu var, yok efendim öğretmeni onun fikirlerini mi ketlemiş, ilk sevgilisinden çok mu travmatik ayrılmış... Bir süre sonra artık imkansızı zorladığımı, zorladığımızı fark ettim. Gerçekten sana olan inancımı kaybettim Ela durumundayım :D Çok isteyerek okudum, uzmanlığımı aldım ama bir yerden sonra cidden katlanılamaz gelmeye başladı bana. 2+2=4 kadar net bir meslekte olmam gerekiyormuş sanırım, onu anladım.

28'imden sonra değiştirmek de değil de, emeklerimin boşa gitmesi durumu da var bi yandan. Ne düşünüyorsunuz?

Psikologum ama psikolojiye, terapiye olan inancımı kaybettim. 28'imden sonra meslek değiştirmek çok mu garip olur?
Cevapla