26 yaşında tam tesettürlü bi kadinim. Her otele ve her işe dükkana cv verdim. Ama 1 hafta dir kimse aramadı. Sebebi nedir. Kapalıyım diye mi yoksa herkese mi böyle yapiyolar. ya da beğenmiyor mi anlamadım. Sizde de öyle oluyo mu
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yıl1 ilana 1 hafta içerisinde nereden baksanız 400-500 kişi başvuruyor. Bu ilanlar arasında iş sitelerinin güncel diye servis ettiği ama vadesi çoktan dolmuş ilanlar var. Fake ilanlar var veya firmaların sırf reklam olsun diye verdikleri ilanlar var. Yani ancak 600-700 ilana başvuracaksınız ki iş bulma ihtimaliniz ortaya çıksın.
tabi ilana açtıkları işler de işverenlerin yakın çevresinden kişilerin yapmak istemediği işler. Yani torpillilerden arta kalan işler. Firmaların çoğu önce yakın çevresinden araştırır personel alırken, eğer arta kalan kadro varsa ilana açar. İlana açtıkları işler de 3 personelin yapacağı işler olur genel de, ücretler de düşük olur
01 Yorumla- +1 yıl
Bu arada kapı kapı dolaşıp elden cv verme dönemi bitti artık. Bu stille işe giremezsiniz zaten. Firmanın ihtiyacı olursa başvurursunuz, mülakata çağrılırsınız. Ya da tanıdık vasıtasıyla görüşmeye gidersiniz. Yani iş bulamamanız normal
En İyi Cevaplar
Devam keee. Bu arada farklı yollar yöntemler geliştir. Vaktin varsa kendini de geliştir, kurslara katıl veya alanınız ile ilgili uzmanlaşmaya çalışın. maalesef ülkede şartlar böyle 😏
01 Yorumla
Soran+1 yılOyle planlıyorum
+1 yılKapalı olduğun için sanmıyorum ona bağlamanın faydası yok şimdiki işverenler tahminimce işe almıyorlar gibi sana tavsiyem başvurduğun yerleri tekrar araman kararları ne olduğunu öğren
02 Yorumla
Soran+1 yılArqmıyorlar
- +1 yıl
Aramıyorlarsa sen ara onu dedim kararınız nedir vs
- Eğitim & Kariyer konusunda 416 cevap paylaştı.
+1 yılÇok iş arayan var ve işyerleri sonuç olarak az alım yapıyor. Ayrıca örtülü olduğun için de sana ayrıca dönüş olmuyor. Büyük şehirde isen eğer günlük çalışabilirsin, otellere kat hizmetleri için eleman gönderiyorlar, orada başörtüyü sorun etmiyorlar. Yemek yapabiliyorsan, işyerine yemek yapacak eleman aranıyor. Sorun etmeyecek yerler ve noktalar vardır. Sen de buna hazırlıklı olacaksın. Ama dediğim gibi sorun etmeyecek yerler illa olur. Temizlik, bulaşık vb. gibi işlerde.
02 Yorumla
Soran+1 yılZaten kapalılar i temizlikçi bulaşıkci işi veriyorlar. Bana da bulaşıkci ol dedi biri. Bi otel de temizlikçi. Hayatta yapman
- +1 yıl
G**er o zaman. Ne bok sanıyorsanız kendinizi.
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
34
Cevap
56Cevap
+1 yılBen de kapalıyım. Birçok işte azımsanmayacak tecrübem var. Ancak bir işe başvururken acaba kapalılığı sorun ederler mi diye düşünüyorum. Çünkü maalesef hala birçok işyeri kapalı istemiyor. Bu bir gerçek. Birçok yer bunu aşmış durumda ama hala başörtülü istemeyen işyerleri de var.
Verdiğimiz cvler bir süre sonra çöpte oluyor.
Gözlerimle gördüm.
Mesleğin nedir?
Hangi sehirdesin?
Cv verdiğin yerlerde ısrarcı olmazsan kimse iplemiyor. Ben işe girmek istediğim bir yer varsa yapışıyorum. Devamlı mesaj atıyorum arıyorum. 😂
Sence beni mi alırlar seni mi?
Rakipler böyle işte.
O yüzden artık ben de böyle yapıyorum.10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok sağlam bir sektör de birinciliklerim olmasına rağmen tam kapalı olduğum için bende aynı durumdayım yalnız değilsin bir halt bilmeyen mini eteklilere her yerde iş var ama şöyle ya bu dünyayı ya ahireti seçeceksin ben burayı seciyorum tavizde vermeyeceğim şükür durumumda iyi birgün durumum. daha iyi olursa kendi merkezini açıp bende kapalı namazli olmayan hiç kimseyi işletmeme almayacağım, lokantama bulaşık bölümüne alıyorum ama şimdilik..
13 Yorumla
Soran+1 yılBende ferace giyiyorum pantolon giymem makyaj yapmam. Bana bulasikci olur musun trmizlikci olur musun diyolar. Şerefsiz lik bu
- Eğitim & Kariyer konusunda 896 cevap paylaştı.
+1 yılYani bu konuda söyleyecek çok şey var. 1 haftada sonuç beklediğine göre senin iş alanında tecrüben yok çünkü öyle olsaydı bunu söylemezdin. Onun dışında evet kapalılık bazı yerler için etmen hele otel gibi yerler tamamen yanlış kapı asla normal kapali bile çalıştırmaz feraceli büsbütün kapalı hiç mümkün değil. Tabii almıyorlar diye vazgeçmek yok fakat otellerden elini çek. Acele etme devam aramaya. Çoğunlukla iş bulunca döner bazısı ama sen yine de ısrarla aramaya devam...
10 Yorumla Arkadaşlar olayın kapalı veya açık olmanızda bir ilgisi yok.
Bir isyeri çalışan ararken öncelikle nitelikleri inceler eğer eş-dost değilse yani.
Siyasi düşünceniz veya giyiminiz, inancınız vs. Çok sonra değerlendirilir.
Memlekette yeni ve deneyimli çok fazla işsiz var. Size geri dönüş olmamasının temel sebebi bu.21 Yorumla- +1 yıl
magdur edebiyatindan baska tutunacak dallari olmadigi icin ruzgar esse basortumu ucurmak icin esti diyecekler. yirmi sekiz subat sureci uhuhuhu postmodern darbe okula giremedik katsayiiii 🥺🥺🥺🥺
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvet özel sektörde dış görünüşe önem veriyorlar. Kapalı olman bazı çevreleri rahatsiz edebilir. Aşağıdaki yorumcu da zaten bunu doğruluyor. Kapalıları tepemize çıkardılar dıye bir cümle kurmuş hanımefendi.
11 Yorumla
Soran+1 yılBana bulaşıkci veya temizlikci işi verdiler istemedim
- Eğitim & Kariyer konusunda 471 cevap paylaştı.
+1 yılCv verdiğim bazı yerler 2 yıl bazıları 5 yıl sonra aradı. Ben şok 😅
12 Yorumla
Soran+1 yılOna da razıyım
- +1 yıl
Nasıl bir iş arıyorsun
+1 yılİş verenlerin en büyük bencilliği diyebiliriz. Hiç olmazsa olumsuz dönüş yapın ona da razıyız. Hiç cevap vermiyorlar ve insan kendi varlığından şüphe ediyor bir süre sonra.. sadece size özel bir durum değil hepsi aynı.
11 Yorumla
+1 yılBunun kapalı ya da açık olmakla bir alakası olduğunu düşünmüyorum. O aşamaya gelene kadar pek çok kriter var sizi değerlendirecekleri. Ülkede kimse kolay kolay iş bulamıyor artık. Artık kapalıymış, açıkmış kafasından çıkılması lazım. Zaten sizi bu yüzden işe almıyorlarsa da bırakın almasınlar daha iyi. Kimse için tesettürünüzden ödün vermeyin. Okuduğunuz alandan ötürü mü otel gibi kurumlara başvuru yaptınız bilmiyorum ama başka alanlara da başvuru yapabilirsiniz.
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 2,9b cevap paylaştı. Tesettürlü iseniz otelde iş bulma şansınız az olur. Kulaginiza uygun iş kollarına başvuru yapmak, şansınızı arttırır.
10 YorumlaHemen dönecekler ya da dönmek zorundalar diye bir şart yok. Senden daha uygun cv varsa neden sana dönüş yapsınlar
10 YorumlaKızlar Bir Adım hayır herkese böyle yapıyorlar ne yazık ki
10 Yorumla
+1 yılBizim patronda açıkları kapatmaya çalışır büyük ihtimalle kapalı olduğun içindir bazıları böleler bazı fabrikalarda kapalı olanlar açılıyor açık olunması isteniyor neden bilmem
01 Yorumla
Soran+1 yılGoz zevklerini bozuyorlar 😑
+1 yılVaz geçmek yok
Ümitsizliğe kapanmak yok
Devam edin aramaya sormaya10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılben şeyi anlamiyorum mesela
hem çalıştırılıcak personel arıyosun hem de sana basvuru yapan kişiye geri dönüş yapmıyosun
cok sinir edici bi durum ya
10 YorumlaSomurecek birini ariyorlar, sen islerine gelmemissin
10 YorumlaNe tesettürü bacım ya, bu düşüncede olursan tabii ki böyle olursun. Türkiye'de iş fazla yok. İş alımı fazla yok, belki başkalarını almışlar.
01 Yorumla
Soran+1 yılGirdiğim her yer ya bulasikciliga ya da temizlikci life veriyo
+1 yılAsgari ücret zammı ve trde çalışmak kişinin çok olması. Ama akdenizitirafet7 sayfasındaki ilanlara yazsan özelden sayfaya sayfa iletse daha kolay iş bulursun
00 YorumlaBende çok cv bıraktım, her tel çaldığında kalbimin varlığını hissediyorum ama ne gelen var ne de giden.. üstelik görüşmelerde gayet güzel keyifli geçiyo.. bilemiyorum, çok can sıkıyoo
01 YorumlaSanırım kapalı olduğun için olabilir veya olmayabilir BİM a 101 kasiyerlik biliyorsan alımlar olabiliyor genelikle tecrübeli olmayanlarıda işe alıyorlar bol şans :)
00 Yorumla
+1 yılBeğenmiyor olabilirler veya çok fazla talep olabilir. Kimsenin kapalılarla bi derdi. Kapalılar olarak alınganlığı bırakın artık.
16 Yorumla- +1 yıl
Sen öyle san. Çalıştığım kurumda kapalı kızları içeri başını açma şartıyla sokuyorlardı. İktidar değişti artık kapalı giriyorlar. Kamu finans sektörü ö
- +1 yıl
Öyle sanmıyorum çünkü öyle. Kapalılara aşırı korunuyor ve kayırılıyor iyice tepemize çıkardılar artık. Senin yaşadığın çok istisnai bir durum. Öyle bir şart koyabilir laikliğe uyum sağlamak istiyorsa.
- +1 yıl
Bu dünyada Allah ın kuralları geçerlidir hanımefendi. Mini etek serbest ise kapalı kadın da istediği okula işe girer buna laiklik veya başka bir şey karışamaz. Siz kimsiniz ki kadınların giyimine kısıtlama koyuyorsunuz? Ne demek tepemize çıkarmak? Tepemize çıkan sizlersiniz. Artık yolun ortasında seks yapmaya başladınız. Gereğinden fazla özgürsünüz bu ülkede. Laiklik kimin fikri? Avrupa nın bilmemne ülkesinin hukuk düzenine uymak zorunda değil kimse. İnançlı insanlara ettiğiniz zulmün bedelini ödeyeceksiniz öbür dünyada.
- +1 yıl
Laiklik kurallarıyla yönetilen bir ülkedeysek herkes laikliğe uyum sağlamaz zorunda. Şeriat isteyen başka ülkeye gidebilir. Ben kadınların giyimine kısıtlama koymuyorum kadınların giyimine din kısıtlama koyuyor. Beni değil, dini eleştir. “Başladınız” derken? Haddini bil. Başa bağlanan bir kumaşı savunmuyorum diye ortalıkta seks yapmayı doğru buluyorum ve yapıyorum demek değil. Bana iftira attığın için kul hakkına girdin :) Hakkımı helal etmiyorum Ahirette sevaplarını vereceksin bana:) teşekkür ederim:) sokak ortasında seks yapmayı dinsiz olanlar bile eleştiriyor. Sadece siz dinciler değilsiniz eleştiren. Laik bir ülkede yaşayan herkes laikliğe uymak zorunda baş kaldırmaya hakkı yok. Sen de bana attığın iftiranın bedelini ödeyeceksin öbür dünyada. İnançlılara biz zulmetmiyoruz, onlar bize zulmediyor.
- +1 yıl
Dini neden eleştireyim pardon? Sen kim oluyorsun? Ne demek bu kurala uymak zorunda? Kapalı kadının sana ne gibi bir zararı veya ülkeye ne anlamda bir zararı var açıkla bakalım. Kadının kapalı olması için şeriatin gelmesi şart değil. Kadın inancını yaşamak istiyor. Sizin örümcek kafanız algılamıyor bunu maalesef. Sana zorla kapan diyen oldu mu bugüne kadar? Faşist düşüncelerini kendine sakla. Kadının giyimi çalıştığı kurumda hiçbir anlamda zarar vermez. O da okumuş eğitimli sizinle aynı işi yapıyor. Gözünüze zevkinize hoş görünmüyor diye dışlama yapmak haddiniz değil sizin.
- +1 yıl
Beni eleştireceğine dini eleştir çünkü kadınları din kısıtlıyor. Laik bir ülkede yaşayan herkes laik kurallara uymak zorunda. Çok zararları var ama anlayamayacağın için söylememe gerek yok. Laik bir ülkede başörtüsü mecburiyeti yok bu yüzden işveren başörtülünün başını açmasını isteyebilir laikliğe uygun olduğu için. Ben annemin baskısıyla 8 yıl başörtüsü taktım. Bu ülkede baskıyla başörtüsü takan çok fazla kadın ve kız çocuğu var. İşinize gelmediği için onları görmek istemiyorsunuz. Ben faşist değilim sizsiniz öyle olan. Gözüme, zevkime hoş görünmüyor diye değil, başörtüsü takmayı yanlış bulduğum için takılmaması gerektiğini düşünüyorum. Kimseyi dışlamıyorum.
+1 yılMuhtemelen çok yalancı değilsin :)
CV’de her b*ku biliyor gibi dolduracaksın, gözlerin fellik fellik olacak.00 YorumlaKapalılıkla alakalı olduğunu mu düşünüyorsun cidden? Bırakın mağdur edebiyatını. Şu devirde kim rahatça iş bulabiliyor?
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 672 cevap paylaştı.
+1 yılAbim de öyle bekliyor biri döndü teklif ettiği maaş 3500 😂 yol parası da bundan kdkd
03 Yorumla- +1 yıl
Tabi ki kabul etmedi
Soran+1 yılNe isi
- +1 yıl
Mühendis
+1 yılİş bulmak çok zor bu ülkede ben çok zor buluyordum onlarda köle arıyorlar saatlerce calismani istiyorlar
00 YorumlaCV vermekten ziyade, açık iş ilanlarına ve pozisyonlara başvurursan daha iyi olur. O anda personel ihtiyacı olmayabilir firmaların.
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 565 cevap paylaştı.
+1 yılKapalı olmanızla ilgisi olduğunu sanmıyorum. Ülkenin ekonomisi iyi değil ve işler durgun hemen her sektörde.
00 Yorumla
+1 yılTesettürden olduğunu sanmıyorum açıkçası.
Beklemekte fayda var, umarım döner birileri.01 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah
+1 yılBaş vuru çok olduğu icin çok secıcı olurlar bızde 145 cv geldi bır tane muhendıs aldık
01 Yorumla
Soran+1 yılOtel işi mi
+1 yılTam tesettürlü ne ya kanka bunun yarısı çeyreğimi oluyormuş😂
03 Yorumla
Soran+1 yılFerace yani. Pantolonlu rujlu diil
- +1 yıl
Ya kusura bakmada ben yüzünü kapatan full siyah giyenlerden korkuyorum. Şahsen işverende olsam yüzünü kapatan siyah giyinen birini işe almam. Daha gençsin en azından yüzünü açsan biraz renkli giysen çok göze batmazsın.
Soran+1 yılYüzüm acik
+1 yılTuristik bi bölgede mi yaşıyosun yoksa şehir oteli mi CV verdiğin yerler
01 Yorumla
Soran+1 yılTuristik
Otelde hangi departmanda calisiyorsun yani calismak istiyorsun?
01 Yorumla
Soran+1 yılResepsiyonist mutfak kat görevlisi
Ben otelde çalışıyorum yanında kapalı kadınlar da var hiç sorun etmiyor kimse iş başı yaparken normal akşam çıkışta yine tesettürlü
02 Yorumla- +1 yıl
İş başı yaparken normal ne demek
- +1 yıl
@bitirim_05
Yanı açık çalışıyorum otel içinde
Mesleğin nedir
Nasıl bir iş arıyorsun poncik?
00 YorumlaHerkesin ümidi Bayramdan sonra işler açılır diye ümit ediyor
00 Yorumla
+1 yılTek Nedeni Seni Tanımamaları Başka Hiç bir Neden Yok
Bende Bu Tarz Durumlar Yıllarca Yaşadım00 YorumlaBir iş için 2 kadro açılıyor 200 başvuru yapılıyor yani bu durum sana mahsus değil.
00 YorumlaDemek ki yeterince yere başvurmamışın. Başvurmaya devam et
00 Yorumlaiş ve dükkanları bilemicem ama ben otellerde hiç tesettürlü çalışan görmedim
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 851 cevap paylaştı.
+1 yılBekleyin hanımefendi biraz daha haber gelmezse başka bir işe bakın
00 Yorumla - Eğitim & Kariyer konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılmemurlar bile kapali artik :) yani bunun acik kapalilikla alakasi yok
06 Yorumla- +1 yıl
Memur ve otel çalışanı bir değil. Otelde görselliğe önem veriliyor. Memuriyet masa başı iş giyim önemli değil. Otelde müşteri güzel bayan görmek istiyor karşısında. Alımlı, hoş. Ayrıca çalıştığım kurumda kız tesettüre girdi diye kadın seni kocan mı zorladı çok ilginç gibi laflar söyledi kıza. Belli oluyor açıkla kapalılıkla alakası olmadığı tabi canım
- +1 yıl
@bitirim_05 otelde :) gorsellik demissin ama cok istisnalar haric otel personelinde gorsellik arayan musteri ne duydum ne gordum :)))))) calistigin kurumda da kiz ttesetture girmis bak :))) yani kesinlikle şuanda kapaliysan cok daha sanslisin :)
- +1 yıl
Çalıştığım kurumda kız kapandı dıye yetkili bayan bozuldu dıye bir cümle kurdum farkındaysan. İktidar gelmeden önce bu kurumda başı kapalı kız çalışamıyordu. Şimdi istemeye istemeye çalıştırıyorlar. Laf sokmaktan da geri kalmıyorlar. Demek ki kapalılarıla sorunları var insanların. Kamuya bağlı bir kurum burası özel sektör değil beğefendi. Özel sektörde hala kapalıları tercih etmeyen çevreler var. Ben kapalı değilim bunu görüyorum. Ama sizin işinize pek gelmiyor anlaşılan bu gerçeği görmek 🙂🙂
- +1 yıl
@bitirim_05 bakin kisisel durumlari genele yaymaniz ahmaklik olur bir cok kapalinin isyerlerinde aciklari cekistirdiklerini gormuyorum demekde saflik olur hangi iktidar ne yapti bu konuda konu o degil onu konusursak cok baska seyler soylerim şu anda ayni ise basvuran ve esit cv ye sahip olan bireyler arasinda kapalilar avantajli diyorum devlet kurumlarinda ise liyakat zaten aranmiyor ilk aranilan ozellik kapalilik :) yani orada bir kisi aaaa ailenmi kapatti dedi diye bunu bir magduriyet olarak gostermeniz sacmalik :)
- +1 yıl
Kapalı kızların kurumlara girişi gayet de karşıt kesimi rahatsiz etti. Fırsatını bulsalar hepsini çıkacaklar. Elleri mahkum. Liyakat sistemi memuriyette yok diyorsun da kapalı arkadaşlarım neden memur olamadı o zaman? Puanları gayet yüksekti. Ayrıca çalıştığım kurumda yıllardır istediğim bölüme geçemiyorum. CHP kesiminden kişiler istediğim bölümlere geçebildi ama. Çünkü içerideki genel müdür yardımcıları sol kesimden. Yardımcı oldu onlara. Liyakat lafını etmeyin burada kendimize bakmadan o yüzden.
- +1 yıl
@bitirim_05 kendinle celisiyorsun şu an hirsindan sacmalamaya basladin ben parti belirtmedim ama sen bu hukumetle basortululer yer buldu dedin bende evet cok daha fazla ondeler dedim simdi bilmem hangi partililer ise girdi diyorsun :))))) yani bence hirssa bu yanlis ama duzelicek bir durumda degilsiniz cunku tarafsiniz :) otel calistiriyoruz ve kapali personelimiz var :) soruda buydu :) fakat siz israrla garip bir hirs icindesiniz ilginc ki dedigim gibi cok ondeler :) neyse bu sacmaliga bu kadar zaman ayirmak bile gereksiz hele konusurken saclari dikilen birisine laf anlatmak :)))))))
+1 yılCv içeriğine uyan yerlere cv bırakmalısın bence kapalilikla ilgili oldugunu sanmıyorum seni dis görünüşün icin ise almayacaklar ise yeterliliğin olup olmadığına bakıyorlar yeterli bir cv özelliğine sahipsen uyan bir iş yeri illa geri dönüş sağlar
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 531 cevap paylaştı.
+1 yılBu ara pek işe alım yok ondan aramıyor olabilirler kapalı olduğun için diye düşünme
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOtelde tesetturlu hiç denk gelmdm bu arada tesetturlu bır hanfendi tanımak ısterdım uygun olur mu siç için
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSiz için*
+1 yılVerirler elbet karamsarlığı düşmeyin daha da CV için gelişimde bulunun
10 Yorumla
+1 yılÇalışan aramıyordur, ondan aramıyor olabilirler. Sıkmayın canınızı, Allah büyük bir iş kapısı açar İnşAllah
00 YorumlaKolay gelsin bence cv bırakmak çok işe yaramıyor. Bence direk yöneticilerle görüşmek için rica da bulunun. Belki bıraktığınız cv yöneticiye ulaşmıyor bile
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen buldum ama çalışma saatleri çok ve asgari veriyolar :(
01 YorumlaMuhtemelen kapalı olduğun içindir. Açık giyinen birisi olsaydın memelerin falan ortada olsaydı ilk gittiğin yerde iş başı yapmıştın şu an
10 YorumlaKapalılık değil bence iş arayan dogru yerlere cv bırak derim.
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 707 cevap paylaştı. hepsinin aradığı personel değilsin ki. bir sürü insan var başvuru yapan
00 Yorumla
+1 yılSağlam referansının olması lazım yoksa çok zor.
00 Yorumla
+1 yılTevekkül ve teslimiyet eksikliği var sende
12 Yorumla
Soran+1 yılAbi sen inancli misin
- +1 yıl
İnançlıyım desem onlar gibi davranmıyorum o yüzden sessiz kalsam daha iyi
+1 yılKnk oteller mayista aliyorlar tüm personellerini
01 Yorumla
Soran+1 yılGec davranmisim
Kapalısın diye değildir tanıdıklarını alacaklardır
10 Yorumla
+1 yılBen kapalı değilim. Bana da dönmüyorlar
40 Yorumla
+1 yılTek sen değilsin banada vermiyorlar
00 YorumlaMerak etme herkes aynı dertte
04 Yorumla- +1 yıl
O herkes değil otellere başvuru yaptım diyor otellere kapalı almazlar kolay kolay
- +1 yıl
Öyle zaten. Otelde bakımlı alımlı kadınlara yer veriliyor. Başka sektörde arasa bulur iş.
Sıra gelmemiştir
00 YorumlaGenelde dönmezler zaten
00 YorumlaBime başvur onlar dış görünüşüne önem vermezler
00 Yorumla- Devamını Gör (30)
Devamını Gör(75)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Her yere CV verdim ama kimse geri dönmüyor. Nasıl iş bulacağım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer