Hiç esnaflık yaptınızmı sizin açınızdan nasıldı?

Eskisinde çok çalışırdım uzun süre oldu 3 4 gündür fırındayım 10 12 saat durmadan ayaktayım sabahtan beridir kemiklerim sızlıyor, şu şirketlere başvurayımda oturduğum yerden yapacağım artık, takılacak gezecek vaktim olmuyor, psikolojim bozuldu 3 günde.

Düşünceleriniz?

Hiç esnaflık yaptınızmı sizin açınızdan nasıldı?
Cevapla