Gaz ve frenin yerini bile bilmiyorum! Ehliyet için başvuru yapsam gülünç duruma düşer miyim?

Ben 28 yaşındayım, ehliyet almayı düşünüyorum. Henüz gazın ve frenin hangi tarafta olduğunu bile bilmiyorum. Şimdiye kadar şoför koltuğuna hiç oturmadım. Sürücü kursuna gidip başvuru yapmak, ehliyet almak gibi bir düşüncem var. Orada ki çalışanlara hiç bir şekilde bilgimin olmadığını söylersem gülünç duruma düşer miyim?

Gaz ve frenin yerini bile bilmiyorum! Ehliyet için başvuru yapsam gülünç duruma düşer miyim?
Gaz ve frenin yerini bile bilmiyorum! Ehliyet için başvuru yapsam gülünç duruma düşer miyim?
Cevapla