Sıradan bir üniversitede lisans okuyorum yüksek lisans için iyi bir üniversite kazanabilir miyim?

Çok iyi sayılmayan bir üniversitede lisans okuyorum ama odtü itü gibi üniversitelerde yüksek lisans yapmak istiyorum yüksek ortalama ve iyi bir ingilizcem olsa buralara girebilmem mümkün mü yoksa hiçbir şekilde alınamaz mıyım? Biraz tavsiye ve motivasyona ihtiyacım var. (Mühendislik okuyorum)
Sıradan bir üniversitede lisans okuyorum yüksek lisans için iyi bir üniversite kazanabilir miyim?
Cevapla