Lisans mezununun Teğmen olabilmesi için en az 3 ortalama mi yapması gerekiyor?

Üniversiteden sonra yedek subaylığa geçiş ile ilgili bilgisi olan var mı?
Lisans mezununun Teğmen olabilmesi için en az 3 ortalama mi yapması gerekiyor?
Cevapla