Psikoloji okumak maddi açıdan ne kadar zorlar
Yok belgelerdir egitimlerdir vs.
Asgari ücretten çalışan bi qile çocuğunu psikoloji okutabilir mi
Psikoloji okumak maddi açıdan ne kadar zorlar
Yok belgelerdir egitimlerdir vs.
Asgari ücretten çalışan bi qile çocuğunu psikoloji okutabilir mi
Okurken değil de mezun olduktan sonra alırsa kişi bazı eğitimleri neden olmasın?
Başarılı bir öğrenci ise zaten devlet yurdu çıkar, öğrenim kredisi de alır ise rahat bir şekilde üniversite hayatını geçirmiş olur.
Mezun olduktan sonra da siz kendiniz çalışarak gerekli eğitimleri alırsınız.
Bi BDT eğitimi 7500 TL. Bi WiscR eğitimi 1000 TL. Bunlar sadece en basit eğitimler. Devlete atanırım derdin yoksa bi yüksek lisans da lazım o da en az 50.000 TL ki şimdi bu da, mezun olana kadar 2ye katlayacaktır eminim ki. Zor.
Peki PdR bölümü
PDR daha az eğitimli, o daha kolay olacaktır maddi açıdan
Merhaba bu konularda bilginiz var belli ki özelden yazabilir miyim
tabii ki
Sosyal medya kullanmıyorum maalesef, açtım mesaj ayarlarını bi daha deneyebilirsiniz
Okurken KPSS çalışmaya başlayın, devlete atanın daha sonra isterseniz eğitimleri kendi paranız ile alırsınız. Bu şekilde yaparsanız olur ama sertifikaların masrafını aileniz karşılayamaz.
Cevap
8Cevap
Merhaba, eğer yaşadığınız şehirde eğitim alırsanız yurt veya yemek masrafı, şehirler arası otobüs ücreti vs. bunlar olmaz ve maddi açıdan pek zorlamaz sizi. Ama birtakım sınavlara girmek veya belgeler alabilmek için ciddi rakamlar isteyebilirler. Bunu da gerekirse yapılandırma yani taksit yoluyla ya da aileniz ek iş yaparak karşılayabilir ama imkansız değil yani bir şekilde karşılanacağına inanıyorum ben. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dilelğiyle...
okurusn bacım. okursun. nerde yaşıyorsn nerde okuyacaksn? onları doğru seç
nerde yaşadığı önemli. küçük şehirlerde yaşıyorsa yapar
Hayır okutamaz. Senin bir yere girip çalışman lazım. Anca öyle olur sanırım
benim sana tavsiyem o bölümü okumamandan yana detaylarını sana bilhare yazarım
Bakkala bile yollayamaz asgari ücretli çocuğunu maalesef Allah kolaylık versin
Bence çok zor ama neden olmasın sende çalışırsan olur
Yoksulluk sınırı 20 bin lira, açlık sınırı 6 bin lira olmuş sence?
Aynı şehirde okursa okutur
O paraya piskolojik destek bile alamaz
Okutulur neden olmasın
Çok zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?