Yüksek lisans mezunu birinin garsonluk yapması çok mu garip sizce?

Ben yüksek lisans mezunuyum, yabancı dilim de var ama şu an eylül ayındaki bir dil sınavına hazırlanıyorum, part time olarak ek gelir olsun diye bi lokantada garsonluk yapcam 2 ay yaz boyunca ama çok garip karşılanıyor bu durum, sizce 2 ay garsonluk yapmamın bir mahsuru var mıdır? sonuçta emeğimle para kazancam yani ama insanların garip bakışları beni rahatsız ediyor?

Yüksek lisans mezunu birinin garsonluk yapması çok mu garip sizce?
Cevapla