Eğitimci arkadaşlar bi bakar mısınız, kızımı nereye göndermeliyim?

Kizim 2017 dogumlu 2 senedir belediyeye ait bi krese gidiyor bu sene alip gidecegi okulun anaokuluna gondermeyi düşünüyorum diyorlarki bana krese gitsin 1 sene daha sonra direk 1. sinifa baslatirsin diyorlar ama ben gidecegi okulun bahcesine ortamina bide okul oncesi hayatina alissin istiyorum sizin firikirleriniz nedir bu konuda

Eğitimci arkadaşlar bi bakar mısınız, kızımı nereye göndermeliyim?
Cevapla