Çalıştığım yerde mi kalayım yoksa okuyayım mı?

20 yasindayim ve uni 1 sinif ogrencisiyim yaz tatlinde ise girdim ve is yerindeki mudurlerim beni cok sevdi isten cikmami istemiyorlar cikma senide mudur yapariz gelisirsin burada diyorlar maasida yuksek yani 6000 filan sizce okumak mi calismak mi?
Çalıştığım yerde mi kalayım yoksa okuyayım mı?
Cevapla