Üniversitede 1. sınıftan kaldığım dersi kredim yetmediği için 3. sınıfta devam edebilir miyim?

Yönetmeliği okudum ancak bununla ilgili bir bilgiye ulaşamadım. Güz dönemi hiç dersten kalmadım ortalamam 3,14 ama bahar dönemi 1,82 yaptım bazı nedenlerden dolayı. 4 tane dersten kaldım ve kredim yetmiyor seneye alttan almaya. Yaz okulu da yok. 1 tane alamadığım ders yüzünden dönem uzar mı yoksa 3. sınıfta alabilir miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Max alabileceğim kredi 45 ve benim dersleri toplayınca 49 ediyor. 45 krediyi seneye versem ve bir sonraki sene 39 kredilik ders alabilme şansım var mı
Üniversitede 1. sınıftan kaldığım dersi kredim yetmediği için 3. sınıfta devam edebilir miyim?
Cevapla