Bir üniversiteye gidicem demedikleri kalmadı neymiş bu üniversite ya?

Ailemizden ana baba tarafı kimse üniversiteye gitmemiş dışardan okumuşlar baba tarafı direk ticaret zekası zaten. Annem çıldırıyor. Erkeklerle sevgili mi olucaksın herkes erkeklerle konuşuyor orada sen yapamazsın dedi bütün kızlar orada tuhaflaşıyomuş. Ben de baya namazlı imanlı birisiyim ama üniversiteye gitmek istiyorum. Kimse beni desteklemiyor. Gerçekten çok kötü hissediyorum ama bunlar böyle kötüledikçe o kadar merak ediyorum ki. Biliuorum aslında bi şey yok normal okul. İşte o kadar cahiller ki. O kadar sinirlendirdiler ki beni. O okulu kazanmam gerek yani. Napıcam ben? Bide gerçekten erkeklerle konuşuluyor mu? Yani istemeyen birisi de erkeklerle konuşmak zorunda mı anlamıyorum öyle şeyler söylediler ki ama inanmıyorum ve öyle değil. Mesela hiç sınıflarda namazlı niyazlı kız olup erkeklerle konuşmayan kız yok mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben ödev veya proje için veya bir şey sorarlarsa normal insan gibi konuşurum ne var bunda anlamıyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Hukuk istiyorum bu arada. İstanbul'da hangi üni iyi? Sabahattin zaim üniversitesi nasıl?
Bir üniversiteye gidicem demedikleri kalmadı neymiş bu üniversite ya?
Cevapla