Okul okuyamıyorum işim yok benim bu geleceğim ne olacak?

Sayısal yapamadığım icin iyi bölüm kazanamıyorum. Zaten akademik başarısı yüksek biri de değilim.
İş desen yok. Ustalasacagim meslek tarzında bir iş de bulamıyorum. Okumak çok istiyorum ama işte düzgün bölüm olmadıktan sonra ne..
Mimarlık çok istiyorum. 21 yaşındayım böyle sap gibi kaldim
Okul okuyamıyorum işim yok benim bu geleceğim ne olacak?
Cevapla