Emlakçıda işe girip çıktım. Yol parası benden, maaş belli değil. Eğer müşteri bağlarsan kazanıyon. Yoksa para yok. Normal mi?

Sadece yemek onlardan. İş yeri 1 saat uzaklıkta, yol parası yok, maaş müşteri bağlarsan, müşteriye ev gösterirken araba yok yine yol parası, müşteri ararken kendi numaran ve kendi kontör paran. Enayiliğe doyma. Baktım bunlar beni sömürecek daha gitmedim, aramadım.
Emlakçıda işe girip çıktım. Yol parası benden, maaş belli değil. Eğer müşteri bağlarsan kazanıyon. Yoksa para yok. Normal mi?
Cevapla