Ben lisede bir defa aldım sanırım çünkü her sene ortalamam tutmasına rağmen matematik ve geometri zayıf gelirdi maalesef. Ama ortaokulda her dönem takdir aldım dersek falan dersek o zaman en az bir 10 tane vardır xd 


Liseden öncesi dönemler takdir, teşekkür karışık olarak geçti. Lise boyunca hep teşekkür belgesi aldım. Fakat lise son sınıfta iki dönemde takdir belgesi ve onur belgesi aldım.
Hep takdir aldım ilkokul 4'ten lise sona kadar.
Bir kere teşekkür aldım, o da 9. sınıf ilk dönem. Biyolojim ve fiziğim berbattı, berbatt.
9 sene × 2 dönem: 18
18-1: 17 takdir.
1 teşekkür.
Liseye kadar full takdir lisede full teşekkür.. sadece bir kere ara dönem lise2 de tarih 1 gelmişti. Ozaman alamamıştım.. sayısal seçtiniz tarihi bosladiniz diye sınıfın %90 ina 1 vermişti adi herif..
Cevap
18Cevap
Hep takdir aldım bizim lise de çok basit sormazdı :D
zubi dubi yaparak aldın hepsini :D
sen seversin bunuuuu
zubi dubi zubi dubi demiş shreya ghoshal ve sonu nigam
sana ettirdim bunun dansınııı
yook bizzat yanımda
Belgesiz geçtiğim dönemim yoktu sadece iki kere teşekkür sonrası hep taktirdi.
Ders başarısı benim için çok önemliydi
Boş karne hiç getirmedim😎
Sayısını bilmiyorum da sadece bir kere teşekkür belgesi almıştım gerisi hep taktirdi
1 kez teşekkür aldım bir kez onur belgesi bir kez taktır belgesi bir kez de üstün başarı ödülü belgesi
Hiç çalışmazdım ama sınavlara doğru çalıştığım için hep yüksek alırdım
21 tane olması lazım 🌸 çoğu takdir teşekkür lise 1de almıştım dersler çok zordu
Onur belgesi filan da almıştım ilk ve ortaokulu birincilikle bitirdim zaten okul kütüğüne ismimi çakmıştım plaketle 😂
Toplam galiba 3 tane taktir, 1tane teşekkür almıştım
Son sınıfta staj sayesinde bı kere aldm bı kere de onur belgesi staj görmesem onu da alamazdm😅
8ci sınıfa kadar full takdir 8 den sonra sınıfı geçtim diye seviniyordum
lisede hayatın sert yüzüyle karşılaşmışsın xd
Tam sayısını hatırlamıyorum ama çoğunlukla takdir belgesi aldım. 5'e yakın teşekkür belgelerim var sanırım.
Okul hayatım boyunca 2 onur 1 tanede teşekkür aldım. Bu belgeler bana aşırı saçma geliyor zaten. Gerek yok bence
Sadece bir de fa orta sonda.. sınıf birincisi olmuştum matemaikte fende.. eğitim hayatı cok inişli çıkışlı arkadaşlar.. pes etmeyin
1 teşekkür 15 taktir bir onur belgesi bir de üstün başarı belgesi afiyeddd
Çok başarılı ögrenciydim okula resmimi astılar okuldan kaçıyor diye 😂
Hiç almadım anasını satayım lise sonda da ceza niyetine de teşekkür belgemi vermedi..
üç kez teşekkür belgesi aldım bir onur belgem var hiç taktir almadım
Her donem en az tesekkur, muhtemelen 2-3 donemde 1 de takdir aldim.
Hiç almadım. Ama takdir alan 2 arkadaşımın müdürüyüm.
5. Sınıf ta tek taktir aldım orta okula kadar teşekkür. Lisede orta aldım
Her dönem takdir aldım zaten okul 3. Sü oldum
Ortaokul lise her dönem takdir aldım
1 takdir geri kalan full tsk
Eğitim hayatım boyunca hep taktir aldım.
1 onur,
4 takdir
8 'e yakın teşekkür.
Hiç saymadım bereketi kaçmasın diye 🤣
kaçmaz kaçmaz :D
sen hak etmişsin xd
eveet
2 kez teşekkür mdlcielfodşfl
kaçıncı sınıf o da df
10 11
1 defa o da kanaatten😁
haydaaa xd
liseye kadar her sene..
Lisede almadım ortaokulda da 4 kez sadece
Liseye kadar iyiydim
Lisede dağıttık
Bizde takdir falan yoktu 😄
Hepsinde takdir almıştım
Lıseye kadar taktir sonra hep tesekkur
Lisede 5 kere aldım. Ortaokulda 4 kere falan.
1 unur 1 iftihar 10 teșekur 6 takdir 😂
Hep takdir aldım.
Hep aldım
Hepsi takdir.
Hiç almadım
1 kere
full takdir aldım
Sadece bir kere teşekkür onun dışında hep takdir
Heep Takdir aldım fırlama bir tip olsam bile.
Çok aldım
2 defa almıştım
lisede full
full neee
hep aldımm
hangisindennn
Çok...
5 teşekkür 2 takdir
Hiç alamadım 😂😂😂sanki alanlar tıp okuyor
Hep kaktira kaktira geçtim ne yazık ki
2 defa
Hep takdir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?