Okul hayatınız boyunca kaç defa takdir/teşekkür belgesi aldınız?

Ben lisede bir defa aldım sanırım çünkü her sene ortalamam tutmasına rağmen matematik ve geometri zayıf gelirdi maalesef. Ama ortaokulda her dönem takdir aldım dersek falan dersek o zaman en az bir 10 tane vardır xd
Okul hayatınız boyunca kaç defa takdir/teşekkür belgesi aldınız?
Okul hayatınız boyunca kaç defa takdir/teşekkür belgesi aldınız?
Cevapla