Önce sabah katmer yeriz atıştırmalık. Sonra güzel bir kahvaltı, öğlen Antep yöresel lezzetleri akşam iyi bir kebap sonra bir baklava ezme tatlı karışık tabağı 😁😁😁
Dedim aslında 🤦🏻♀️ bende bi ara çalıştım tatlıcı da broşür dağatıyorlardı o gün ürünleri açılışa özle indirime koyuyorlardı müzik balon ve şarkı falan millet geliyordu
Orası baklava ile meşhur köşe başı baklavacı tutmak zor ok bakımdan ilgi çekmek çok önemli insalar gelsin denesin böyle yerlerde her zaman aldığı yerden almayı tercih eder müşteri kolay kolay başka yere gitmez
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Klasik müzik ikram Türk milletine açılış de yeter 😅
😊😊 ikramlar oldu müzikte vardı. Geç Bi cvp oldu ama aynısını düşünmüşüz teşekkürler efenim🤗
Hayırlı olsun bol kazançlar
Teşekkürler Antep teysen buyur gel
maalesef 😓
Beklerim 🙏
İkramlardan birinin içine altın koy sonra izle eğlenceyi
Hahahahha sen gel söz sana o baklava dilimini gösterecem 😁😁😁
Gelirim kesin bu aralar cok meşhur şundan şu kadar yersen çeyrek altın veriyoruz diyenler
Hahahahha buyur gel. Nereden gelcen peki,😁
Uzak ya kocaeli
Bayaa uzak. Hele ki fiyatların yüksek olduğu bu zamanda hiç gelinmez 😛😁
Evet maalesef ama antebi hep görmek istemisimdir
Gelirsen başım üstünde yerin var dostum 🙏
Tabi gelirsem baklava yemeye gelirim
Dükkan sana 8/25 açık😁
Gece de orada kaliyim bari otele para vermemiş olurum
Hahahah buyur dükkanda çalış ne dersin 😁
Ooo harika ok tamam geliyorum ahahah
Hadi bakalım buyur gel. Kilo alıcaksın ama sonra mızıkçılık yapma
10 15 veriyimde öyle geliyim o xaman
şu an kaç peki 😁
Çok
Tamam sen ver çünkü kilo alcan bu kesin 😉
Ahaha ok
Önce sabah katmer yeriz atıştırmalık. Sonra güzel bir kahvaltı, öğlen Antep yöresel lezzetleri akşam iyi bir kebap sonra bir baklava ezme tatlı karışık tabağı 😁😁😁
Okurken 3 günlük doydum
Antep yemekleri cok guzel elimden geldikce yapiyorum ama doğru mu yapiyorum bilmiyorum
Eee hergün böyle olacak bide öyle düşün😎😁
Neyi yapıyorsun mesela
Cidden her gun boyle mi yiyorsunuz
Baya çok yemegini yapiyorum
Yok ya hergün böyle yemiyorum. Böyle yesem araba felan kullanmayıp koşarak gidip gelmem lazım gideceğim yerlere 😁
O yemekleri yaparsın puanlarız artık 😁
Ahahaha neyse ben yemekten konuşmayi yeni şeyler öğrenmeyi çoook severim o yüzden bu konu uzar gider iyi geceler
Olur valla bir gun bir yerlerde karşılaşsak yaparım
Hadi iyi geceler 😁🙏
Ben karadenizliyle evliyim hiç anlamiyor ya
Eşin nimetin farkında değil umarım anlar 😁😁
Klasik şeyler yapmaya devam
Mesela
Müzik balon dışarı masa ikram
Bunu yapmıştık ama çok klasik artık ilgi çekmiyor daha ilgi çekecek bişi arıyorum
Hmm kostüm giyip dans edenler aklıma bir şey gelmiyor 🤦🏻♀️
Mantıklı olabilir ya da sürpriz hediyeler gibi bişi
Oda maliyetli olur
Evet onda da haklısın. Hadi ya bul bişi güzel bir fikir ver
Vizyonum geniş bu konuda maalesef
Peki sen olsan ne yapardın. İddialı bişi mesela
Dedim aslında 🤦🏻♀️ bende bi ara çalıştım tatlıcı da broşür dağatıyorlardı o gün ürünleri açılışa özle indirime koyuyorlardı müzik balon ve şarkı falan millet geliyordu
Anladım. Artık bakıcaz bir yoluna. O zaman bizim mesleğe aşinasın😊😊
Allah hayırlı kazançlar versin 🙃 tezgahtarlık yaptım bir yıl kadar
Nerde peki hangi il
Onu söylemem kdncnfnf
Hahahah ben söylim o zaman bizim dükkan Antep te Antep baklavaları
Ooo bataklık
Nasıl yani 😁
Orası baklava ile meşhur köşe başı baklavacı tutmak zor ok bakımdan ilgi çekmek çok önemli insalar gelsin denesin böyle yerlerde her zaman aldığı yerden almayı tercih eder müşteri kolay kolay başka yere gitmez
Aynen öyle çözmüşsün sen burayı sanki sende Antep te sin 😁😁😁
Çalıştım dedim ya ama orada değil başka şehirde
Bende onu merak ediyorum nerede yaşıyorsun diye 😊
Batıda yaşıyorum
Pekala