Nişanlım astsubay.
Ben de Üniversite okudum polislik sınavlarına girdim bir kaç kez elendim sözlüden.
Alanımdan da olmadı atanamadim işte.
Bunların öğretmen bir kiracısı var bekar bir kız sürekli öğretmen diye de vurguluyor.
Sonra memur olsaydin tayininiz merkezi bir yerde olur felan diyor. Olmadi işte ne yapayım yani modumu düşürüyor sizce yaptığı doğru mu?
Ben de Üniversite okudum polislik sınavlarına girdim bir kaç kez elendim sözlüden.
Alanımdan da olmadı atanamadim işte.
Bunların öğretmen bir kiracısı var bekar bir kız sürekli öğretmen diye de vurguluyor.
Sonra memur olsaydin tayininiz merkezi bir yerde olur felan diyor. Olmadi işte ne yapayım yani modumu düşürüyor sizce yaptığı doğru mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Ayrilalim biz o zaman de sen niye susuyon anlamadimki
E oğlunun vasfı ne? Asb olunca mı vasıflı oluyor? Oğlu nerede görev yapıyor?
Hiç kimseye de bir şey denmiyor arkadaş. Her lafın altında bir şey aramayın.
Eşine söyle uyarsın ya çok sinir bozucu