Kaynanam mesleğim yok diye küçük mü görüyor beni?

Nişanlım astsubay.
Ben de Üniversite okudum polislik sınavlarına girdim bir kaç kez elendim sözlüden.
Alanımdan da olmadı atanamadim işte.
Bunların öğretmen bir kiracısı var bekar bir kız sürekli öğretmen diye de vurguluyor.
Sonra memur olsaydin tayininiz merkezi bir yerde olur felan diyor. Olmadi işte ne yapayım yani modumu düşürüyor sizce yaptığı doğru mu?
Kaynanam mesleğim yok diye küçük mü görüyor beni?
Cevapla