Polislik istiyorum ama hep puan sınırda kalıyor, bu senede olmazsa tekrar hazırlanmak ne kadar mantıklı?

bu 3. sınava girişim ilk sene puanı aldım polislik alımı olmadı 2. sene girdim puan tutmadı bu senede olmazsa ne yapacağım ben yaaa , tekrar hazırlanmak ne kadar mantıklı
Polislik istiyorum ama hep puan sınırda kalıyor, bu senede olmazsa tekrar hazırlanmak ne kadar mantıklı?
Cevapla