Esim turkiyeden avusturyaya geldi ama kendi alaninda is bulamadigi ve buraya alisamadigu icin turkiyeye donmek istiyor siz olsaniz neyaparsinz ve İstanbul'da sistem ag uzmani arayan birileri var mı ,?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu alanda biriisi lazımmı birilerine yardim etmek jstexen
Sadece Avrupa'da yaşamak için ağır iste çalışır mıydınız?
Ben Türkiye'de bile ağır işte çalışıyorum. Günde 180 liraya inşaatta; amelelik. Burada yapacağıma orada yaparım ameleliği. En azından iş güvenliği fazla, çalışma saati daha azdır. Sorunuza bir şey diyemeyeceğim.
Kesinlikle. Onlar bunu anlamıyorlar. Çok tanıdık var Almanyaya göçmen giden, bir kısmı bulaşık yıkıyor, kimisi yol süpürüyor, kimisi fabrikada yasal olmayan şekilde çalışıyorlar. Bu yaşam mı Allah aşkına?
Benim imkanlarım iyi olmasaydı başka bir şekilde hayatta kalmaya çalışırdım. Şimd iyi ve neden konforumu bozayım ki?
Rwsimmag tan atabilirsin. Burada kendini bile ifade edemiyorsun. 1eu 18TL 1 dolar 17TL. Benzin 28TL. Asgri ücret 4250TL. Yani karnını zor doyurursun asgari ücretli bir iş bukursan!
Gelenlerin hepsi kafayi bozuyo bi süre sonra evet 2 veya 3 sene dayanilir ama ömur boyu bilmiyorum sabrederminisiniz mesela öyle gece vakti acik biyer bulamazsiniz fulll sessizlik kimse yok herkss evinde kimse disari ckmiyor bahcesine bile hayat pazar gunu bitio zaten sohbet edemezsn kimseyle en yakin market yuruyerek 15dk veya araba lazim yani vs vs birsuru seyler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Elbette hayır yol bilmem iz bilmem hem atam bize emanet etti buraları
dönmesi mantıklı olmaz. türkiyede uzman doktor arkadaşım vardı suanda abd'de motokurye.
olmadı kendi mesleğini avusturyada yapsın
Avustryada kendi meslegini vermiolar iyi yerlere cok nadir geliyor türkler oda burada okursan.. firsat vem riolar
sistem ag uzmanı dünyanın her ülkesinde hatta köyünde calısabilir avusturyada sistem uzmanı olamaması imkansız
Ya tabiki var ama almiyorlar ise
Ciddi kur farkı sebebiyle birikim yapmak amaçlı bazılarında çalışır aynı zamanda arayışlara da devam ederdim👍
Ben Türkiye'de bile ağır işte çalışıyorum. Günde 180 liraya inşaatta; amelelik. Burada yapacağıma orada yaparım ameleliği. En azından iş güvenliği fazla, çalışma saati daha azdır. Sorunuza bir şey diyemeyeceğim.
Yok istemezdim şahsen. O yüzden hiç ilgimi çekmiyor yurt dışı
Vay be ilk defa böyle bir insan cikti normalde deli oluyolar buralari icin bide yasadiklari hayatlari görseler burada kimse detayli bilmiyo tabi
Benim olan bitenden haberim var o yüzden böyle düşünüyorum. Onlarınki biraz da sürü psikolojisi komşu gitti ben kaldım takıntısı
🙂köleden farkı yokki burada cogu calisanlarin evet bazi iyi yerlerde olanlarda var ama su bi gercekk yabancisin neyaparsan yap ikinci plandasn hep
Kesinlikle. Onlar bunu anlamıyorlar. Çok tanıdık var Almanyaya göçmen giden, bir kısmı bulaşık yıkıyor, kimisi yol süpürüyor, kimisi fabrikada yasal olmayan şekilde çalışıyorlar. Bu yaşam mı Allah aşkına?
Benim imkanlarım iyi olmasaydı başka bir şekilde hayatta kalmaya çalışırdım. Şimd iyi ve neden konforumu bozayım ki?
ağır işte çalışmam sırf iyi ülke için
Kalsın orada ya deli midir nedir
Ama burada hayat cok sıkıcı
Valla ben sıkılmaya razıyım. Türk dili mezunuyum, orada hiç olmazsa özgürce yaşar. Bulaşık yıkasın, inşaat vs birsürü iş bulur.
Özgürceden kastınız nedir resim atabilsem keske Şu an dısardaki sessizligii
Rwsimmag tan atabilirsin. Burada kendini bile ifade edemiyorsun. 1eu 18TL 1 dolar 17TL. Benzin 28TL. Asgri ücret 4250TL.
Yani karnını zor doyurursun asgari ücretli bir iş bukursan!
orada home office almanca call center calisani ariyolar maaslarida 11bin tlden basliyor esimde calisinca baya yuksek bi gelir olur
Dili varsa belki iş bukur ama zor yaa. Keşke ben de zamanında akıllılık yapığ gidebilseymişim.
Gelenlerin hepsi kafayi bozuyo bi süre sonra evet 2 veya 3 sene dayanilir ama ömur boyu bilmiyorum sabrederminisiniz mesela öyle gece vakti acik biyer bulamazsiniz fulll sessizlik kimse yok herkss evinde kimse disari ckmiyor bahcesine bile hayat pazar gunu bitio zaten sohbet edemezsn kimseyle en yakin market yuruyerek 15dk veya araba lazim yani vs vs birsuru seyler
Tam bana göre az insan çok rahat :)
Gelebilrsn🙂
Nasıl ama? Hem enişteye de arkadaşlık ederdim :)
Sabrederdim
Nekadar?
Türkiye de ev alana kadar
Yani olabilir ama burdada biriktrmek zor ya
Orada zor burada imkansız
Dün 4 patates aldım 20 tl verdim
Pazardan alsaniz orada nkdr
Dönerse akılsızdır
Kesinlikle hayır
Evet
Turkiyede ne is yapiyorsunuz
Bir firmada muhaebe muduruydum. istofa ettim kpss hazirlaniyrium
Türkiyede muhasebe burdakinden farklimi acaba ya Şu an bende muhasebe isi yapiyorum. burada
Türkiye'de değeri yok maalesef
Hadi yaa ☹️ozmn dil bilmekle yirtiyorumm
Bilemem :) burada riskli
Usulsüz iş yapmanı bile isteyebilirler