Öğretim görevlisi olmak için yüksek lisans yapmak şart mı?

Lisans mezunları öğretim görevlisi olamıyor mu? GANO’su 2.00 ve üstü olan yüksek lisans yapabiliyor mu? Bilgisi olan var mı?
Öğretim görevlisi olmak için yüksek lisans yapmak şart mı?
Cevapla