Okuyacak 2 yıllık bir bölüm yok mu tanrı aşkına?

Yaş 18 şu an,

Arkadaşlar bilgisayar programcılığını bıraktım, ilk yarıyılda gittim, sonraki yarıyılda gitmedim. Bölümden soğudum.

Ki ilk yarıyılda da meslek yüksekokulunda sanırım 6. falandım, kendi bölümümde de 1. idim yüksek ihtimalle, ortalamam da 3.8 idi

Fakat bölüm sarmadı, bıktım sürekli kod yazmaktan, araştırmaktan falan en sonunda bıraktım.

şu an bölüm arıyorum 2 yıllık fakat yok hiçbir şey yok.
Sağlık tr de bitmiş durumda, okusam da işsiz kalacağım. Diğer bölümler de genelde teknoloji bölümleri, zaten bıkmışım onlara da gitmek istemiyorum.

Kaldım böyle.

İntihar düşünüyorum.

Ailem işe soktu fakat dayanamadım 1.5 hafta çalışıp çıktım, çok ağır geldi bana o iş. şu an aramız kötü çekirdek kısım ile.

Okuyacak iş bölüm yok bulamıyorum. Bulsam bile tr de iş bulabilecek miyim onu düşünüp eliyorum. Yeter ya
Okuyacak 2 yıllık bir bölüm yok mu tanrı aşkına?
Cevapla