Yüksek lisans okumayı istiyorum, hangi bölümü seçmeliyim?

Ben Allah nasip ederse, bu ay mezun olacağım. Okuduğum bölüm muhasebe ve finans.
Yüksek Lisans için muhasebe ve kontrol mü, yoksa hukuk mu sizce?
Ne alaka demeyin, muhasebenin %70/80 kanun..

Neyse, sizce?
Yüksek lisans okumayı istiyorum, hangi bölümü seçmeliyim?
Cevapla