Belediyenin gençlik merkezine gidiyorum 18 yaşındayım ordaki çalışanlarda 25-26 yaslarindalar isimlerini biliyorum şimdi Hakan abi mi yoksa hakan bey mi demeliyim bir şey isterken
40-50 yaslarindakilere abi abla diyorum ama yanlış mı yapıyorum
40-50 yaslarindakilere abi abla diyorum ama yanlış mı yapıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
ortamına göre değişir. sıcak bir ortam varsa diğerleri de abla abi diyorsa de. ama 26 yaşındakilere ismiyle hitap edebilirsin
Oha yok kardeşim desin istersen
Bey ya da hanım de, abla ya da abi dedikçe gözlerinde küçük olursun her daim.
Ortamdaki hitap şekilleri nasılsa ona göre hitap edebilirsin
Bence abi yaşa bağlı değil samiimiyete bağlı bir durum sana soğuk ve mesaveliyse bey demen daha uygun olur
İlk başlar da bey diye hitap edersin samimiyet arttıkça abi abla ya geçiş yaparsın
Şehir hayatında bu tür terimler kullanılmaz.
Ne kullanılır
Beyefendi hanımefendi sinyor mesyö ) gibi abi abla kırsal kesim işi
İş ortamında hanım / bey hitap edilmeli.
Bey/hanım demen mesafeyi korur.
Ben direk abi abla diyorum bey ne ya
Bey de bence ilk baslarda
kadınlar ala denilmesine çok alınıyorlar
abla denilmesine
bey dersen resmi olur.
Hayır, denmez.
ortamına göre
bey / hanım
Samimiyete göre değişir
Yakınlık mı