Arkadaşlar merhaba 4 yıllık sosyoloji mezunuyum ve felsefe öğretmenliği üzerinde formasyon belgem var yeni aldım ama aklımda çok soru işaretleri var internette de bişry bulamıyorum bilen birisi yardımcı olursa çok sevinirim.
İlk ılarak sınav sonucu eğitim bilimleri ayrı kpss puanı ayrı mı geliyor birleşik mi?
Birleşikse eğer öğretmenlik dışında düz memurluğa nasıl başvurabiliyorum belli eğitim bilimleri puanım düşük ama gk gy yüksek olacak?
Ayrı ise de düz memurluğa ayrı olarak tercih yapabiliyor muyum?
Son olarakta öğretmenlik tercihleri nasıl oluyor puan geldikten sonda o süreç nasıl işliyor istediğimiz yere falan mı yapıyoruz üniversite sınavı gibi?
İlk ılarak sınav sonucu eğitim bilimleri ayrı kpss puanı ayrı mı geliyor birleşik mi?
Birleşikse eğer öğretmenlik dışında düz memurluğa nasıl başvurabiliyorum belli eğitim bilimleri puanım düşük ama gk gy yüksek olacak?
Ayrı ise de düz memurluğa ayrı olarak tercih yapabiliyor muyum?
Son olarakta öğretmenlik tercihleri nasıl oluyor puan geldikten sonda o süreç nasıl işliyor istediğimiz yere falan mı yapıyoruz üniversite sınavı gibi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Gk gy yani p3 puanıyla başvurabilirsin
Yani p3 puanım ayrı bide eğitim bilimleri vr gy gk puanım ayrı mı olacak
Gkgy p3 puanı , gkgy eğitim ve alan puanlarının toplamida p121
Yaaa çok teşekkür ederim çok açıklayıcı oldu bide son olarak tercih yaparken bunlsrın hepsi anlaşılır demi yani öğretmenlik için p121 puanını tercih sırasında mu belirtiyorum
Sen belirtmiyorsun tercih yapmaya hak kazanırsan yani sıralamaya girersen sistem otomatikman açılıyor zaten
Felsefede alan var demi öabt
Yok alanımız bizim
Tercih yapmaya hak kazanırsam o zaman kesinlikle atanmış gibi mi oluyodum tercihten sonra sadece terxih yapmaya hak kazandım ama atanamayabilirim de demek demi bu sadece öğretmenlik için p3 için bana uygun olanlara tercih yapabilirim hep
İki oturumdan gireceksin sınava gkgy ve eğitim. alımları nasıl
Mülakatta var öğretmenlik de
P3 öğretmenlik değil birinci oturumun puanı gkgy yani normal memurluk için başvuru yapabilirsiniz
Mesela 70 falan aldım diyelim tercih yapmaya hak kazanamam demi o alınaj puana göre mi değişiyor
70 çok düşük puan
Evet çok korkuyorum ilk sınavım olacağı için olmayacaj büyük ihtimalle ama çalışmaya çalışıyorum. Sistem benim formasyon belgem olduğunu görüntülüypr demi o konuda bi aksaklık yanlışlık olmaz
Hayr sistemde hepsi var merak etmeyin
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!