Üniversite'deyim başka bir bölüm için tekrar hazırlanıyorum bu sene.. ve kocam sınavı kazanamazsin zaten dedi
Çok kötü hissediyorum ne yapmalıyım
Çok kötü hissediyorum ne yapmalıyım
Annem geçenlerde ehliyet almıştı. İlk babamda alamazsın dedi ama yazılı sınavdan 82 alınca babam daha da bir şey demedi.
Cevap
4Cevap
Bazen bu hayatta kocaya inat o sınavı kazanmak gerekir.. Bazen inat gerekir.
Hırs yapabilirsin mesela o dedi diye kendini bırakma daha fazla çalış
Yapacak bişey yok. Denicen olursa olur. Hayırlısı olsun
Öyle koca olmaz olsun
Abartma ya
kazanirsin insalah, basarilar dilerim
İnadına kazanmak için cabala
Kıskanma belirtisi. :) Aldırma...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?