Lisans bölümü için 4 yıl kayıt yenilenmezse silinir mi?

İşkurdan işe girdim ancak üni kaydı olduğunu gördüğü (öğrencilere) az maaş veriyormuş o yüzden pasif de olsa üni kaydın olmaması senin için iyi olur dediler benim de 2017de bi üniversitede kaydım vardı sadece hazırlığa gittim sonra devam etmedim ve hiç kayıt da yenilemedim. Silinmiştir umarım ya
Lisans bölümü için 4 yıl kayıt yenilenmezse silinir mi?
Cevapla