Sizin ne kadar borcunuz var? Ne kadar maaş alıyorsunuz?

Arkadaşlar Merhaba. Ben aşçılık ön lisans mezunuyum. Maliye bölümünü açıktan okuyorum ama bir türlü derslerime çalışıp geçemiyorum. şu an asgari ücrette çalışıyorum. Aylık 3850 TL kredi ödemem var. Bankadan otomatik talimatlı olduğu için ödemelerde gecikme yapma gibi bir lüksüm yok. Ailemle yaşıyorum. Ancak ek iş ya da internet üzerinden helal kazanç sağlayabileceğim bir iş arıyorum. İzmir de yaşıyorum. Çözüm arayışındayım. Ağlayıp yakaracağım gibi bir düşüncem yok. Neler yapmalıyım? Güzel gerçekçi fikirlere ihtiyacım var. Kenarımda birikmiş param yok. Sıfırdan iş kurmak için de güzel gelirimin olması şart. Sizler nasıl geçiniyorsunuz? Neler yapıyorsunuz? Hedefleriniz neler? Aşçılık diplomam var. Yaşam koçluğu sertifikam, oyunculuk sertifikam var. 26 yaşındayım ve iyi bir kariyer oluşturmak ticarete atılmak istiyorum. Ama çevrem yok. Kendime bakım yapmaya dahi param yetmiyor siz düşünün orasını artık. Bana güzel fikirler gerekiyor. İş kurmuş, sıfırdan başlamış, yoktan var etmiş, kendi ayaklarının üzerinde durabilmiş kişilerle fikir alışverişinde bulunmak istiyorum. Eğer öyle biriyseniz bana mesaj atın ve konuyu detaylı konuşup proje geliştirmeme yardımcı olun. İleride büyük iş başarırsam fikir almış olduğum kişilere büyük yardımlarım olacak, bunu da göz önünde bulundurarak bana fikirler verin. Sohbet etmeye ve fikir almaya ihtiyacım var. Eleştirilmeye değil.
Güncellemeler
+1 yıl
Bana akıl verecek kişilerden mesaj bekliyorum. Boş muhabbet yapacak olanlardan değil.
Sizin ne kadar borcunuz var? Ne kadar maaş alıyorsunuz?
Cevapla