49,60 ORTALAMA İLE DERSTEN KALIYOR MUYUM YOKSA YUVARLAMA VAR Mİ?

İngilizce den 49,60 yaptım hocaya bir puan verip geçirmesini söyledim ancak haksızlık olacağı gerekçesi ile kabul etmedi. Ancak resmi gazete yayimlanan karara göre 49,50 ve üzeri alanların notu direkt 50 ye tamamlanip geçti deniliyor bu doğrumu lütfen yardim edin
49,60 ORTALAMA İLE DERSTEN KALIYOR MUYUM YOKSA YUVARLAMA VAR Mİ?
Cevapla