İstediğim bölümü kazanamazsam dünyanın sonu olur mu benim için 😔?

Sürekli böyle düşünüyorum. Sanki asla istediğim bölümü kazanamayacakmışım gibi geliyor abiler ablalar... Sürekli bunu düşünüp ağlayıp duruyorum aptal gibi 😔 sosyal bilgiler istiyorum ama o olmazsa edebiyat yazacağım sonum ne olacak bilmiyorum. Kaldım öyle... 😫
İstediğim bölümü kazanamazsam dünyanın sonu olur mu benim için 😔?
Cevapla