Güncellemeler
+1 yıl
20 yaşındayım. Kayıt olurken yanlışlıkla tikladim
Güncellemeler
+1 yıl
Araştırdım. Seçilebiliyormus. Okudugumuzun okulun derslerinin kredisi ile diğer okulun kredisi yeterse değerlendirmeye alınıyor içerik te aynı ise sayiliyormus. Sansima tutmuyor sadece inkılap ve türk dilini yaptıracağım. Ayrıca okuduğumz öğrenim dili de bu durumu etkilemiyormis aynı ise sayılıyormus
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Sıkıntı bence
Teşekkür ederim
Geçiş yapsan daha iyi olmaz mi? Puanini yükseltip istedigin okula gecis yap hem tekrar okumak zorunda kalmazsin daha iyi
Öncelikle çok teşekkür ederim ama arastirdim. Okulun akts farkı aşırı olduğu için ders saydiramiyorum. Ayrıca bursluluk konusunda devler okulu olduğu için kriter yokmuş sadece derece önemliymis. Şu an sınava hazırlanıyorum sil baştan olacak belki ama çok güzel gececeginden eminim
Yani tercih edebiliyormusum. Öğrendikten sonra hedeflerim belirginlesti. Artık daha iyiyim.
20 yim bu arada
Yani geçiş yapabilcen mi yoksa yks mi girmen gerekcek tam anlamadım 😅 20ysen bi 4 yıl daha okusan 24 olursun geç olmaz yani sevdigin yer olcaksa neden öyle olmasın ki
Sorunlarin olması cidden sıkıntı bilirim şu an bende o durumdayim çünkü 😅
Yks hazırlanma. Ya geçmiş olsun ya istersen bana yazabilirsin dinlerim.
Umarim sevdigin yere girebilirsin :)
Teşekkürler sen de bana anlatabilirsin ben de dinlerim
diplomada yazan üniversite iyiyse sende iyisindir knk
Sıkıntı
Teşekkür ederim başka bir bölüm yolu gözüktü desebe
Yatay geçiş sınavı var bari onu yapsan
Bildiğim kadarıyla yatay geçiş sınavı yok dikey geçiş sınavı ve ben 4 yıllık bir bölümde okuyorum sadece 2 yılı bitirdiğimde lisans programını önlisansa çeviriyorlar ve sadece ön lisans diplomasına sahip oluyorum herhangi bir şekilde alan diplomasına sahip olmuyorum
Yerinde olsam istediğin bölümü kazanana kadar şimdikini dondurmazdım her şey netleşince istediğini yaparsın
Sen olayı çok yanlış anlamissin.
Öyle diyorsan öyledir
Zaten şöyle ben bölümü bırakmayı düşünmüyorum Ama eğer 2 yıl boyunca ki derslerim değerlendirilecekse bırakacağım çünkü sınava hazırlanıyorum zaten şu an Bir de üniversite dersleri artı YKS çok normal geçecek gibi görünmüyor
Zaten olmama ihtimali varsa ki Bence de sıkıntı gibi gözüküyor Hani Ayna bölümü başka bir yerde okumak ya da benzer bir bölümü seçmek farklı bir alanda eğitim alırım ben de hiç sorun değil ama yeter ki hani buradan gideyim mi uzaklaşayım kendimi bir göreyim hedefim var o hedefim burada yapamayacağımı anladım o yüzden tüm engelleri kaldırmak istiyorum önümden
Yani onun haricinde teşekkür ederim
Aynı bölümü farklı yerde okuyacaksan yatay geçiş ile derslerin değerlendirilir farklı bölüm düşünüyorsan dondur başına bela olmasın umarım doğru anlamışımdır
Tamamdir şimdi anladım teşekkür ederim
Rica ederim umarım doğru düzgün birşeyler yazmışımdır
Evet ilk başta yanlış anlaşılma oldu
Teşekkür ederimmm
Rica ederim her şey gönlünce olsun
Hepimizin
okuldan okula öğretmenden öğretmene fark var
Okuyun
Biraz da aciklayici olsanız
Bilmiyorum 5 puan
Yatay geçiş yap