Üniversite 2. Sınıfta Aynı bölümü bırakıp iyi okulda benzer bir bölüm okumak?

Herkese selam arkadaşlar,

Uluslararası ticaret ve lojistik okuyorum. 2023 te üniversite sınavına gireceğim. Girdiğimde 2. Sınıf bitecek.

Yaşadığım yerden memnun değilim ailevi ve bir çok sorun yaşadım geçmişte ve burada kaldıkça sınır stresin artiyor.

Iyi bir okulda ekonomi veya işletme okumak istiyorum. Sınava hazırlanmaya başladım.

Ders muafiyeti durumu varmış ancak ben derslerini saydirmak istemiyorum. Böyle bir secenegim var mi yoksa saydirmak mi zorundayim.

Okul 2. Sınıfın sonunda lisansı ön lisans diplomasına cevirebiliyor.

Bunun haricinde puanın düşük olduğu için yatay geçiş yapamiyorum.

Ve ileride burs alma durumunu etkiler mi çünkü özel okullarda lisanda kayıtlı olduğum için mümkün değil
Güncellemeler
+1 yıl
20 yaşındayım. Kayıt olurken yanlışlıkla tikladim
Güncellemeler
+1 yıl
Araştırdım. Seçilebiliyormus. Okudugumuzun okulun derslerinin kredisi ile diğer okulun kredisi yeterse değerlendirmeye alınıyor içerik te aynı ise sayiliyormus. Sansima tutmuyor sadece inkılap ve türk dilini yaptıracağım. Ayrıca okuduğumz öğrenim dili de bu durumu etkilemiyormis aynı ise sayılıyormus
Üniversite 2. Sınıfta Aynı bölümü bırakıp iyi okulda benzer bir bölüm okumak?
Cevapla