SİZCE HANGİ MESLEĞİ YAPMALIYIM? MEZUNA KALMALI MIYIM?

Merhabalar şu an 12. Sınıf öğrencisi olan bir gencim. Gelecekte hangi mesleği yapmalıyım, ne yaparsam hem mutlu olurum inanın bilmiyorum. Sınava 20 günden az bi süre kaldı aklımda mezuna kalma fikirleri falan dolaşıyor, sonra da 1 sene daha olmasın bu sen gidiyim diyorum. Ailem de mezuna kalmamı istiyor ve destekliyor. Ciddi anlamda hiç ders çalışmak istemiyorum ki çalışmıyorum da çünkü bi hedefim olmadan yapamıyorum. Bazı arkadaşlarım ne tutarsa giderim diyor ama ben öyle yapmak da istemiyorum. Aslında meslek seçemememin en büyük nedeni birçok şeye ilgimin olması ve bu şeylerden hemen soğumam. Küçüklüğümden beri futbol oynuyorum derecelerim falan var, Müzikle ilgileniyorum piyano çalıyorum ve şarkı söylüyorum, Resim yapmakta iyiyim, sosyal ve atılgan biriyim. İşin kötü yanı hepsini yapmak istiyorum ama en çok hangisini istiyorum bilmiyorum. Belki de bunlardan bi meslek yapmak istemiyorum onu da bilmiyorum. Hobi olarak yapılabilecek şeyler olduğunun da farkındayım. TM öğrencisiyim genel bi Türk ailesi olarak ailem hukuk tutturmamı istiyor ama ben asla istemiyorum. Bazen aklıma bir alan geliyor heh bunu yaparım diyorum 3 gün sonra vazgeçiyorum. Artık iyice kafayı yemek üzere geldim. İçimde hiçbir şey yapmaya istek yok. Türkiye şartlarında da ne yaparsam işsiz kalırım diye düşünüp kendimi deli ediyorum. Şu sıralar da Galatasaray üniversitesi İletişim bölümüne gitmek istediğimi düşündüm ama ondan da emin değilim. Siz olsanız 1 yıl daha mezuna kalır mıydınız yoksa ne tutarsa gider miydiniz? Gelecek 50 yıl için 1 yıl daha katlanmak bana çok mantıklı geliyor ama ya seneye de bu durumda olursam diye korkuyorum. Tavsiyeleriniz ve yorumlarınız için şimdiden Teşekkür ederim. ( Ben bile kendimi çözememişken sizden istemem saçma ama olsun)
SİZCE HANGİ MESLEĞİ YAPMALIYIM? MEZUNA KALMALI MIYIM?
Cevapla