Okulu bırakıp bırakmamak konusunda kararsızım bana yardım edebilir misiniz?

Öncelikle bölüm ve okul ismi vermeyeceğim ama gerçekten yazdığım güne de gittiğim güne de... Bıktım. Zaten önümde bir gelecek garantisi yok. İstanbul içinde ylisans bile yapamıyorum. Derslere gidiyorum anlamıyorum sınavlarım kötü. Kime yardım etsem yapıyorlar ben canım sanki. Okulda başıma gelen şeylere de girmiyorum. Bakın ben gerçekten tembel biri değilim ama bazen olmuyor. Vizen 70 oluyor kalıyorsun 85 alıyorsun DD geliyor. Yaz okulu imkanım da yok. Yani hiçbir alternatifim yok. Mezun olsam da bir b*ka yaramayacak. Sadece ailem ve elalem ne der yüzünden bırakmadım. Yoksa bu kadar yıpranacağımı bilseydim bırakırdım. Zorunda kalmak çok ağır bir şey. Benim süslü imkanlarım yok. En çok da süslü imkanları olanlarla kıyaslanmak koyuyor bana.
Okulu bırakıp bırakmamak konusunda kararsızım bana yardım edebilir misiniz?
Cevapla