Biktim insanlarda bu sneyle beraber üni kazanamadım 2 yıldır yine sinav sonu ariyiolar nie kazanmadım falan ne demeli?

Hayat benim hayatım bıktım 3 . kez üniversite girmek ayıp mi
Biktim insanlarda bu sneyle beraber üni kazanamadım 2 yıldır yine sinav sonu ariyiolar nie kazanmadım falan ne demeli?
Cevapla