Eşit ağırlıkçıyım. Lütfen yol gösterin bölüm seçimimde. Plan yapmayı, tasarlamayi dil öğrenmeyi konuşmayı, iletişimi seviyorum?

Meslek secimi yapamıyorum. Psikoloji sıkıcı hukuk bana göre ancak siyasete ve anayasaya uzağım. Özelde çalışmak isterim firma gibi. Esit agırlıkçı olsanız ne seçersiniz? Zor olması onemli degil söyleyeceginiz mesleğin sadece uysun bana yaparım.
Eşit ağırlıkçıyım. Lütfen yol gösterin bölüm seçimimde. Plan yapmayı, tasarlamayi dil öğrenmeyi konuşmayı, iletişimi seviyorum?
Cevapla