Heyet raporu nasıl alınır? Alımı sanıldığı kadar zor mu?

Merhabalar lise son öğrencisiyim. Okulda baya devamsızlık yaptım ve okul idaresi bu konuda yardımcı olmuyor. 3,5 gün devamsızlığım kaldı. Heyet raporu almamı söylüyorlar ama bu raporu almak çok zor diye biliyorum. Ortalamam 95, devamsızlık yüzünden sınıfta kalma ihtimalim var. Yardımcı olur musunuz
Heyet raporu nasıl alınır? Alımı sanıldığı kadar zor mu?
Cevapla