Pazartesi sendromu var mı gerçekten? Yoksa biz mi uydurduk?

Benim için yok gibi. Büyük ihtimalle insanlar sevmedikleri işi yaptığı için böyle bir şey uydurmuşlar 😂😂
Pazartesi sendromu var mı gerçekten? Yoksa biz mi uydurduk?
Cevapla