Başarı kapasiteye mi bağlıdır? Çok çabalıyorum ama olmuyor benden az çalışanlar daha başarılı yoruldum ne yapmam lazım?

Bir hedefim var çok çalışıyorum yanlış çalışa çalışa düşe kalka biraz ilerleyebildim ama yine istediğim yere uzağım. Öyle hedefim çok büyük bana çok uzak bir hedef değil ama bunaldım sizce ne yapılmalı? Daha fazla çalışıp sonunca kader buymuş demek mi yoksa pes etmek mİ? Çok üzülüyorum cidden. Hiç çalışmayan adamlarla ayı konumda olmam sinir ediyor beni açıkçası
Başarı kapasiteye mi bağlıdır? Çok çabalıyorum ama olmuyor benden az çalışanlar daha başarılı yoruldum ne yapmam lazım?
Cevapla