Asgari ücretle ana okulunda öğretmen olmak kötü mü?

2 yillik çocuk gelişim bitirmiş olup tekrar sınavları denemek ama olmaması ve Asgari ücretle özel anaokulunda öğretmenlik yapmak kötü mü? Anaokulu öğretmeni olmak ama asgari ücretle? Kötü mu
Güncellemeler
+1 yıl
Evet yorumlarınız çok doğru iş çok güzel ama ne yazıktır devlet anaokulu ile arasında uçurum var... sırf 2 yıl az okuyanlar. Devlettekiler 5 saat çalışıyor öğlene kadar ya da öğleden sonrasına kadar. 7 bin 9 bin arası değişiyor. Ozeldekiler sabahtan akşama kadar çalışıyor ama 4 5 bin alıyor. 2 yıl eksik okumak bu kadar fark yaratmamali ama ikisi de öğretmen işte...
Asgari ücretle ana okulunda öğretmen olmak kötü mü?
Cevapla