Yoksa orta sıra mı? Bunu tercih eden çok görmedim ama :D 


Orta sıra 😂 söz verdikleri zaman ya en arkalardakiler hedef olur ya da en öndekiler. Ortaya pek dokunmazlar. Ayrıca inekler ve çakallar arasında bir köprü konumunda olursunuz. Hangisine isterseniz ulaşabilir ve uyum sağlayabilirsiniz;hiçbir muhabbetten geri kalmamış olursunuz.
olaya bilismel yaklaştı bak :D
Üçü de denendi :D orta iyidir 👏
Cevap
21Cevap
Cam kenarı
Duvar kenarı daha iyiydi benim için. Bir de uyurdum o kenarda arkadaşım da üstümü örterdi , kaç ders uyurdum bee!.
Ben üç tarafından da ön sırasında oturdum. Duvar cam falan değil de ön de oturann tipik bir öğrenciydim.
duvar tarafı önden 2. sıra genelde :D etrafımda güzel kızlar otururdu çapraz geride erkek arkadaşlarım olurdu
Tam dört yıl duvar kenarı en arka sırada oturdum efsaneydi o günleri özlüyorum valla
orta sıralardaydım. hatta 2 ya da 3 de oturudum. en önde olunca çok fazla göz önünde oluyordum.
duvar.
cam kenarında da oturdum güzel di de çok hızlı kapılıyo orası.
Takıntılarım yoktu zira gittiğim yeri güzelleştirmesini bilirim 😜
Arka olsu yeterdi
Ilk okulda montların içine girip uyuma fantezisi vardı
Degisiyordu surekli biz grub takildigimiz icin en arkayi daha cok seviyorduk
En arka sıra olsa güzel olurdu. Hep en ön cam kenarı oturdum
cam kenari icin genelde kosa kosa giriyorduk sinifa ahhsj
Cam kenarı tabiki. Kışın pencere yanı yazın kalorifer 🥲
Cam kenarı dışarıda olup bitenleri izlemeyi seviyordum
Cem kenarlarını severim
Duvar kenarı en arka 🤪
Ortaydı hatta o ortalarda ilk iki sıralar. 😄😅
Genelde duvar kenarı, arka sıralar
Cam kenarı favorimdi😍
Cam kenarını seviyorum
Yarısı cam yarısı duvar
Her iki tarafta da oturdum.
cam ve duvar ikisi de
Cam kenar arka sıralar.
Cam kenarı ya da ön sıra
Ben ortanın ikinci sırasındaydım tam ideal yer ;)
İkisi de değil. 😃 Ben orta sıracıyım kardeş...
Cam kenarı.
Duvar tarafında hiç oturmadım.
Orta hariç farketmez ama cam daha iyi
ortaokulda duvar kenarı lisede cam kenarı
Liseye kadar orta sıra, üniversite de cam kenarı.
Cam kenarı en arka sıra
Duvar kenarı ve peteğin kenarı :D
Arka duvar kenarı benim mekandı
cam kenarı severdim..
Cam kenarı
Cam kenarıı çok iyii
Duvar kenarı
Duvar kenarı
Cam kenarı
Hep öğretmen masasının önü
Ortadaydım
Karışık
Duvar kenarı son sıra
Cam kenarı.
Cam kenarı tabi duvar kenarı beni basar
Cam kenarı ohh güzel güzel dalıyordum uzaklara
Duvarcıydık ya
Cam kenarı
Orta ve duvar 😅
Cam kenarı
Cam tarafı…
Duvar kenarı
kalorifer yanı
Duvar kenarı
Orta sıranın en önü
Cam kenarı tabiki.
cam kenarı
Duvar kenarı
Cam kenarı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?