Üniversitedeyken sınıfınızdaki herkes aynı yaşta mıydı?

Ya ben 19 yaşında üniversiteye başlıycam ama korkuyorum biraz sınıfın en yaşlısı olurum diye sizin sınıfınızda yaş ağırlığı nasıldı çoğu kişi ilk senesinde mi kazanmıştı yoksa 2. Sene kazananlar var mıydı?
Üniversitedeyken sınıfınızdaki herkes aynı yaşta mıydı?
Cevapla