İş görüşmesine gittiğim patron beni yemeğe davet etti?

Bikaç hafta önce büyük bi holdinge görüşmeye gittim, başlayacaktım da anlaştık, ama sora yurtdışına çıkmam gerekti ve gelemeyeceğimi yazdım, firma sahibi de vaktiniz olunca görüşelim bi akşam yemeği yeriz dedi, sizce beni iş anlamında kaybetmemek için mi yoksa niyeti kötümüdür? İş için çok istiyorlardı çünki beni ve sunduğum bütün şartları da kabul ettiler?
İş görüşmesine gittiğim patron beni yemeğe davet etti?
Cevapla